Beantwoorden
RickvanHek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarden werkt niet

Probleem: portforwarden van een port voor een specifiek ipv4 adres werkt niet, de poorten willen niet openen.

 

Uitleg:

Zoals je ziet is het ipv4 adres van mijn pc de volgende:1.png

Dus heb ik poort 25565 (poort die ik gebruik voor mijn server) geportforward op dit adres:

2.png

 

 

Ik heb mijn windows firewall afgezet zodat mijn pc het toelaat om connecties te hebben via poorten:

3.png

Na het opstarten van mijn server op poort 25565 werkt het nog altijd niet:

4.png

Wij zijn pas geleden geswitcht naar een nieuwere modem van telenet, daarvoor werkte het wel (deed ik precies dezelfde procedure), het ligt niet aan mijn pc want ik heb het ook geprobeerd met een Raspberry Pi die een linux distributiesysteem uitvoerde. Ik heb ook al geprobeerd de poorten te openen op UDP of TCP alleen (ook zonder succes)

0 Likes
6 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Portforwarden werkt niet

Ik zie alleen maar gele driehoekjes, waar ik veronderstel dat er beelden zouden moeten  staan in je bericht...

Correctie: ondertussen zie ik ze wel...

 

Je hebt nog 2 poorten openstaan op een ander IP adres. Geraak je daar wel op?


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RickvanHek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarden werkt niet

Raar, ik zie ze wel? wacht ik ga iets proberen

0 Likes
RickvanHek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarden werkt niet

http://imgur.com/a/yJy2L

 

Hier heb een album gemaakt

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Portforwarden werkt niet

2.png

 

Ik zie dat je BEIDE  hebt geselecteerd bij Protocol.

Probeer eens TCP en UDP op een aparte lijn in te geven.

0 Likes
RickvanHek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarden werkt niet

Hallo, deze is van mijn raspberry pi (had 41237 gebruikt voor te kunnen sshen naar mijn raspberry), op lokaal netwerk kan ik wel via mijn pc (via putty) sshen naar mijn raspberry via deze poort, maar niet als ik ergens anders ben (poort staat dus niet open), de andere poort had ik gebruikt voor mijn webserver op mijn raspberry (die ik dus ook alleen lokaal op ons thuisnetwerk kan accessen)

0 Likes
RickvanHek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarden werkt niet

Hallo, heb het geprobeerd, uiteraard zonder succes

0 Likes