24757
netweters
|
152461
antwoorden
|
20709
vragen
|
broder printer wilt ales doen buiten een belarijk ding
printen van uit de pc
het begon van af ik de safspot op de pc instaleer
elke keer als ik als ik probeer af te druken krijg ik een fout melding
het raare is als in telenet safspot verwijder van de pc wert ales hoe het hoort
van af ik het terug insaleer safspot is het probleem er
het raare is als ik de printer sofware verwijdert en opnew inslaleer verbeetert er nik aan
hep al paar keer naar telennet schat hept niet nikk berijkt
wel als ik naar broder hep ik gebel en gesprek ge hate en ales uit legde is zek meer dan maad gelede zegde dat ze het van hier niet zien kan moet op de pc zijn is een aan windows 10
met mijn proberen is is broder ook terug buiten gebruik
en de hp printer zie je hier boven
Het eengste dat me op valt
Dat op de smartfoon hp en border werkt als ik Telenet safspot gaurd uitzetten werkt alles normaal ik wil niet op gegeven is de kan groot dat er een Telenet verbeetert kan aan doen ik wil zelf mijn pc delen via hulp op afstant
Ben er al mee bezig van januari of februari
Weet en jullie nog iets dàik kajuit probeeren
@robby1989 schreef:Het eengste dat me op valt
Dat op de smartfoon hp en border werkt als ik Telenet safspot gaurd uitzetten werkt alles normaal ik wil niet op gegeven is de kan groot dat er een Telenet verbeetert kan aan doen ik wil zelf mijn pc delen via hulp op afstant
Ben er al mee bezig van januari of februari
Weet en jullie nog iets dàik kajuit probeeren
Je hebt al zoveel geprobeerd. Omdat het wel werkt op je smartphone als safespot uit staat zou ik toch aandringen via Facebook chat om hiervoor een case op te maken naar de achterliggende dienst. Zeg duidelijk dat je printer perfect werkt als safespot uit staat en dat het niet werkt als safespot ingeschakeld is.
Ze kunnen niet zeggen dat het aan je laptop ligt want je hebt het probleem ook op je smartphone.
Is waar
met usb kan ik ik afdruken maar draadloos gaad niet