Beantwoorden
svensharley
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
De 3 wijzen! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Sony TV software update

Hey, ik kan de software mijn tv Sony 2 jaar oud 55 inch niet meer updaten, ik heb geen verbinding met het internet zegt hij, nochtans heb ik met de klantendienst alle stappen ondernomen en bijna een uurke aan de tel geweest en alles blijkt ok te zijn, ze konden me niet verder helpen. Nu ik heb een Sonos Surround systeem dat regelmatig updates moet krijgen via internet om synchroon te zijn met de TV en die werkt juist maar met wifi maar als de TV niet kan updaten laat  mijn Sonos het ook afweten, bijgevolg regelmatig uitvallen vd klank, alle 5 stappen komt het op de tv dat er updates zijn voor sonos , TV die uitvalt en wil beginnen updaten maar niet kan enz.......Iemand een idee?

Grt Sven

0 Likes
18 reacties

Sony TV software update

@svensharley die netwerkkabel wil niets zeggen, kijk de instellingen van de tv na die kan op wifi staan.

0 Likes
Pa
Freshman Meerweter
Berichten: 65
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Sony TV software update

"tot ik eergisteren terug probeerde om verbinding te krijgen met intrn en tv zei dat het een foute code is, maar kan niet want alles wat wifi heeft thuis "

Als de tv zegt foute code dan gebruikt hij dus een code !

Daaruit blijkt dat je TV verbinding zoekt via wifi en niet via de UTP kabel.

Zie netwerk instelling van je TV eens goed na.

Mogelijk staat hij op een andere modem (van de buren of zo) en dan klopt jouw code natuurlijk niet.

Maar beter is je TV in te stellen op verbinding via netwerkkabel en niet via wifi .

het is niet omdat er een kabel aanzit dat hij die gebruikt.

svensharley
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
De 3 wijzen! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Sony TV software update

Hey.

 

Ja probleem is opgelost, ik heb nieuwe netwerkkabel geplaatst en alles terug ok. Tv alsook Sonos zijn terug up to date!! hoe is het mogelijk he, die kabels zijn geplaatst en er gebeurt niks mee en toch niet meer funcioneren "raar"vorig jaar zelfde met een hdmi kabel, van de ene dag op de andere geen verbinding meer met mijn media player, teneinde raad koop ik een nwe hdmi kabel en opgelost en dat deed me er nu ook aan denken!! 

Allen bedankt voor de hulp

 

Grt Sven

Sony TV software update

@svensharley het is daarom niet zeker dat de kabel stuk is, door uit te trekken en terug er in installeert hij zich terug, neem gewoon de muis of printer van uw pc trek die uit en terug er in dan duurt het ook even eer die terug werkt omdat ze zich moet installeren. uw tv had waarschijnlijk via wifi verbinding gezocht omdat utp door een of andere reden niet werkte, ik heb op mijn tv enkel utp aan staan dus wifi kan hij niet gebruiken of proberen te gebruiken.

Jos

0 Likes