Beantwoorden
eomaclaudine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Synchronisatie agenda van PC en Windowsphone

De synchronisatie tussen de agenda  van mijn Outlook 2007 op mijn PC met Windows 10 en het agenda op mijn Lumia 625 is plots onderbroken.

De Outlook connector is er nog steeds, maar ik krijg een melding :

 

"Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw e-mailaccount. Controleer of uw account goed is geconfigureerd door uw e-mail eerst op het web te openen.

Fout: 3219. Server. An error occured in looking up the user's information in mserv."

 

Mijn e-mail komt wel normaal door, zowel op mijn PC als op mijn Smartphone.

blijkbaar iets mis op de server.

 

Bedankt voor de hulp !

Claudine De Vroey

0 Likes
2 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Synchronisatie agenda van PC en Windowsphone

Ik weet niet direct een oplossing maar zie wel mensen met gelijkaardige problemen:

http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2007-outlook/error-3219-server-an-error-occur...

Zij lossen het op door de account te verwijderen en opnieuw toe te voegen...

 

Het heeft blijkbaar iets te maken met de verhuis van Microsoft van Outlook.com naar Office365 Online

https://www.howto-outlook.com/news/outlookcom-is-moving-to-office-365-exchange-online.htm

 

When you were using Outlook 2007 or Outlook 2010 with the Outlook Hotmail Connector, you’ll get synchronization errors; 0x8004102A and 0x8DE00005.

Also in this case, the solution is to re-add the account again. However, before you try to do so, make sure you use Windows Update to check whether all the latest updates have been installed for Office as well or otherwise you won’t be able to connect.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
eomaclaudine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Synchronisatie agenda van PC en Windowsphone

Bedankt !

En weet u wat nog : als ik  probeer op die site van Microsoft community te gaan, krijg ik al enkele dagen de melding dat ik er "nu" niet kan aanmelden met de vraag om het later nog eens te proberen  dit duurt al ongeveer een week !!!

 

En verder : ik krijg een vriendlijk mailtje van de community met de vraag of mijn probleem al opgelost is (SIC !!), met een hyperlink naar hun site, waarbij ik natuurlijk niet kan aanmelden ... Als ik dan rechtstreeks op die mail van Microsoft probeer te antwoorden, kan mijn mail niet worden bezorgd :-((

 

Dat het te maken heeft met die verhuis, vermoed ik idd ook, want nu krijg ik op mijn MS Outlook agenda ook geen herinneringen meer, wel een pop-up met een melding van probleem, maar letter van een aanbod voor een oplossing.

 

Maw : Microsoft maakt een cynische reuzeknoeiboel van, laat dat geweten zijn !

0 Likes