Beantwoorden
ThePrinceJozef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

TCP 1080 poort staat niet open

Ik wileen SOCKS5 proxy server op mn pc runnen door middel van het programma ccproxy. Normaal gesproken moet hiervoor de poort TCP 1080 geforward zijn, maar Telenet laat mij dit niet toe. Na telenet gebeld te hebben en een half uur op een reactie wachten is mijn vraag niet beantwoord. Ook heb ik met een DMZ de proxy geprobeerd werkend te krijgen, maar dit werkte niet in dit geval...
Tags (1)
0 Likes
2 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

TCP 1080 poort staat niet open

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TCP 1080 poort staat niet open

@ThePrinceJozef  Inderdaad Telenet opent die poort niet voor particuliere klanten. Dat is nu eenmaal hun policy.

En voor zover ik weet kan je de betreffende poort(en) ook veranderen. Je bent niet verplicht om die standaard poort te gebruiken. Als je de juiste poort doorgeeft aan je gebruikers is het opgelost toch?

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat Jan en klein Pierke van uw diensten gebruikt maakt om al dan niet bonafide te doen.

Ik verwijs naar deze link: https://www.youngzsoft.net/ccproxy/access-internal-server.htm  en bijhorende topics.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes