Beantwoorden
Paulios
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Wij hebben nog nooit problemen ondervonden met ons basic internet abbonement.

Sinds kort nieuwe TV met netflix  en plots zitten we al over de 150gig per maand?

 

 

 

Beetje internet TV kijken word plots een dure grap, waarbij precies enkel het duurste internet abonnement past. Of je kan ook je geld geven aan play more, maar dat aanbod is ook maar vrij mager.

 

Wanneer worden die limieten nu eens aangepast naar het jaar 2015?

0 Likes
26 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Even realistisch zijn aub. Een film in HD bekijken op Netflix, is wel nodig op een leuke grote smart TV, van +- 1.5 uur kost je ongeveer 6 tot 8 GB. Dus maak even je rekening aals je elke dag dit doet. Soms met meerdere leden van het gezin. Op een tablet ofzo is het uiteraard minder want dan kijk je in lagere resolutie.

Het neemt ook ongeveer 5 tot 8 Mbps van je bandbreedte in.

Je zal dit maar eens doen op een ADSL lijntje waar velen amper 50 Mbps halen. Leuke bezigheid als er eentje netflix aan he bekijken is, een gewoon PROX TV en ondertussen nog een tiener of twee aan het you tuben zijn.

Hier een wat ouder artikel (moet geupdated worden qua Telenet abonnementen):

http://pavele.be/netflix.html



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Het aanbod van play-more vind ik prsoonlijk veel beter dan netflix.Waar je ten 1 ste nog eens een abonnement voor betaald en ten tweede veel ouder films ziet dan bij play-more.Je neemt ook geen netflix als je geen filmliefheeber bent dus ben je volgens mij voor 25€ beter af bij play more die zeer veel films van 2014 geven  aan 0€ per film.Je krijgt daar bij nog eens meer dan 100 radio en tv zenders terugkijk tv.En als je een film gaat huren of zien  ben je veel meer kwijt.Of het moet er maar 1 zijn ,maar dan ben je ook geen fimliefhebber.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Ik vind het schande dat ze voor Netflix ouwe zooi nog 9 euro per maand durven te vragen.

 

Just-joined
Paulios

Weet je wel wat het duurste abonement kost.

Neem dan business fibernet 150/6(ook verkrijgbaar voor particulieren,zonder BTW nummer) dan kun je 2000GB per maand verbruiken,wanneer je zelf wil,ook in de piek uren,zonder snelheidsverlies,en dit abonemt is nog lang niet het duurste. Persoonlijk vind ik dit beter dan whoppa,als je met 500GB in de piek uren niet toe komt.

 

Troost je

Hoe gaan veel van deze mensen fatsoenlijk netflix kunnen bekijken

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/proximus

 

Met basic moet je niet verwachten dat je zoveel krijgt als de hogere klasse.

En dat ze het volume gaan optrekken,zie ik helemaal niet meer zitten.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

bestaat er dan buiten whoppa nog een ander internet abonnement dat iets lager is want ik download nu wel veel maar ze hebben me verleden maand passion xl aan mijn been gesmeertd.En nu zat ik ook met een serieuze rekening+een huur van600€.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Passion XL is het erotisch pakket voor volwassen.

Dat hebben ze mij nog nooit aangesmeerd.

Trouwens ik heb er nog nooit van gehoord.

Wat heeft daar 600euro huur mee te maken

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.


@mvd09111966 schreef:

bestaat er dan buiten whoppa nog een ander internet abonnement dat iets lager is want ik download nu wel veel maar ze hebben me verleden maand passion xl aan mijn been gesmeertd.En nu zat ik ook met een serieuze rekening+een huur van600€.


Voor passie moet je iets overhebben. Gefrustreerde smiley

Maar het ging hier over Netflix. Zoals gezegd in HD veel netwerkverkeer en je volume vliegt erdoor.

Ken persoonlijk een hersamengesteld gezin ( 4 grote tieners) die specaal een fluo hebben omdat ze 2 abonnementen Netflix hebben, want je kan blijkbaar maximum met 4 personen tegelijk en daar zitten er soms meer op.

Telenet wint altijd. Zelfs als je Netflix neemt want je moet een zwaarder internetabonnement nemen. Verlegen smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Meen je echt dat netflix  360 euro kost,dacht dathet max 12 euro p/m kost.

Dat telenet uw abbo basic ,meer vraagt hebtje toch zelf toegelaten want ik dacht tenzij jij  extra mb's bijkoopt  telenet  je op de laagste  zet en vraagt want je wenst .Bekijk uw instellingen eens .

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Crafty
mvd09111966
Berichten: 74
Geregistreerd: ‎04-10-2015
Re: Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

bestaat er dan buiten whoppa nog een ander internet abonnement dat iets lager is want ik download nu wel veel maar ze hebben me verleden maand passion xl aan mijn been gesmeertd.En nu zat ik ook met een serieuze rekening+een huur van600€

 

 

Dat telenet je passion  heeft aangesmeerd  lijkt me hoogst onwaarschijnlijk;

Dat je vraagt een abbo lager dan whoppa.

https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een/vergelijk/.

Bekijk deze.

0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Ik denk niet dat er een medewerker van Telenet gaat vragen: Kan ik jou een plezier doen met het passion xl pakket ?

grappig

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Laten we eerlijk zijn.... het gaat niet om welk pakket je neemt of niet neemt.....het gaat er om wat je er mee kan doen.....

 

Telenet is zeker niet van deze tijd. databundels is meer iets voor mobiele abbonementen en zeker niet voor vaste aansluitingen. Op deze manier (databundel = op... jammer joh!... dat wordt extra  betalen).... stimuleer je zeker geen ontwikkelingen op het web maar werk je ze tegen. Het enigste lichtpuntje is dat Telenet daar weer extra aan kan verdienen... maar daar schieten wij als klant natuurlijk niets mee op.

 

In belgie wordt het op deze manier wel heel lastig om aan nieuwe diensten mee te kunnen doen en zullen we steeds verder achterop raken.... 

 

Als telenet zijn abbonementen zo blijft aanbieden blijft de Belg dom en kan hij nooit van nieuwere diensten gebruik maken. Snelheden verhogen heeft ook geen nut..... Als de snelheiden nl verhoogd gaan worden raakt je databundel alleen maar sneller op.... dus je gaat Telenet sneller spekken met extra gratis geld... waarvoor ze nu eens echt niets voor moeten doen (ja wel... je vervelen met popups dat je databundel op is en dat je moet bijkopen)

 

Kijk eens naar onze noorder buren waarbij je wel een onbeperkt abbonement krijgt bij de goedkoopste abbonementen ... zelfs Youtube kijken in  HD wordt een probleem op de lagere abbonementen. 

 

Kortom telenet... haal de datalimieten van je abbonement en houd je Fair user policy eens beter in de gaten.... Kost minder moeite....(want... kan automatisch zoals nu) en je hebt gebruikers die nog meer tevreden zijn over het Strafste netwerk van Belgie.... Want zo straf is het nu nl niet..... Straf zou zijn als je de ontwikkelingen zijn gang laat gaan....

 

Kijk hier eens naar de aanbiedingen bij onze noorderburen: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/

jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Het is niet het abbonement wat zoveel kost maar de data die je verbruikt om een film te kijken... Dus je betaald per maand maar omdat je films kijkt via telenet en telenet een maximale verbruiks limiet heeft loopt je telemeter vol en moet je 3dubbel of 4dubbel betalen voor een film.... telenet pikt er een paar graantjes in mee... (een paar? een hele emmer!) op iets waarvoor je al betaald hebt.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Voor Netflix wil men gerust € 360 betalen. Voor de aansluiting om dat onbeperkt mogelijk te maken niet. Sta me toe om dat raar te vinden.

0 Likes
jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.


@MarcVIM schreef:

Voor Netflix wil men gerust € 360 betalen. Voor de aansluiting om dat onbeperkt mogelijk te maken niet. Sta me toe om dat raar te vinden.


Nee, je begrijpt het verkeerd.... Netflix kost een 10 euro per maand... maar vanwege die belachelijke regels kost het kijken heel veel geld.....Kan Netflix niets aan doen.... ligt aan Telenet.

 

Je kunt nu Netflix aanvragen maar omdat series en films groot zijn in volume betaal je de hoofdprijs bij telenet.... (iets waarvoor je al betaald hebt dus).

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Telnet niet van deze tijd, netflix kost 360€.

Hazo.

Maar heel verwonderlijk is dat natuurlijk niet. Het is zo een beetje alsof je je bakker zou vragen om die lekkere broodjes die ze in de supermarkt verkopen bij hem te mogen afhalen, samen met je brood dat je bij hem koopt. En dan nog liefst zonder daar iets voor hoeven te betalen. Of toch voor een appel en een ei.

Want eigenlijk laat je een product (Netflix) bij je thuis leveren door een rechtstreekse concurrent (Telenet) wiens netwerk er dan nog knap door wordt op de proef gesteld.

Niets staat je in de weg om een andere leverancier te kiezen, maar of je je gading gaat vinden is zeer de vraag in een land zonder concurrenten op de markt.

Je kan het ook zo bekijken: Netflix verkoopt je een dienst, maar trekt er zich geen fluit van aan hoe je die in huis krijgt. Gemakkelijk toch?

0 Likes