24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
Enkele maanden geleden kwamen de Netweters bij je thuis langs. Dankjewel Netweters voor het oplossen van problemen!
Toen hadden de techniekers achterin hun auto doosjes vol switchen mee. Deze installeerden ze gratis in je huis indien je het nodig had.
Zijn die switchen nog steeds gratis te verkrijgen? Want met de nieuwe actie van de Wifi boosters, kom ik nu UTP-poorten te kort. (Omdat de powerlines maar 1 aansluiting hebben)
Ik hoop dat ik nog een gratis switch kan bemachtigen!
Alvast bedankt!
Groeten,
Bram
Deze switchen bedoel ik! Zijn deze nog steeds gratis?
@Ex-Netweter@ schreef:Hallo,
Enkele maanden geleden kwamen de Netweters bij je thuis langs. Dankjewel Netweters voor het oplossen van problemen!
Graag gedaan, maar ik denk niet dat er al Netweters bij je zijn langs geweest. De Netweters zijn Telenet gebruikers zoals jij en ik die vrijwillig op het forum antwoorden geven. Ik vermoed dat de persoon die bij jou is langsgeweest een echte Telenet medewerker was 🙂
Wow! Ja, dan was het zeker een telenet werknemer! 😉 Maar ik ben blij te horen dat de switchen nog gratis verkrijgbaar zijn! Spijtig genoeg is er in mijn telene winkel geen werkneemster! Maar ik zal het de werknemer eens heel vriendelijk vragen 😉