Beantwoorden
Ex-Netweter
 

batterij-packs

Hallo ik heb een vraag weet iemand of de nieuwe witte modems  een batterij-packs kan een gesloten worden ?

 

Groetjes

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

batterij-packs

Nee en Ja.

Bij Telenet niet daarom plaatsen ze in voorkomend geval een Home Gateway (de witte) en een 2e modem voor de telefonie met batterijpack. Ik vermoed een bijkomende kost van 95 euro. Dit was toch zo tot enige tijd geleden.

Je kan ook zoiets zetten: http://ipathome.be/Randapparatuur/UPS/Zenergy_Box_500VA

Daar kan je dan uw modem, NIU en desgevallend ook je NAS en basisstation van je telefoon en een switch op aan sluiten zodat die bij stroomuitval nog x aantal minuten blijven werken. Door het feit dat deze toestellen vrij weinig verbruiken is die duurtijd nog vrij lang.

Als je op 1 van de drie backup aansluitingen een domino steekt of een stekkerblok kan je ipv 3 toestellen er nog meer op aansluiten.

Ik heb iets dergelijks staan waarop mijn NAS, Home gateway, NIU, een gewone switch, POE switch zijn op aangesloten. De POE switch voorziet mijn camera's van de nodige stroom. Bij electriciteitsuitval blijven mijn camera's opnemen op mijn NAS en krijg ik nog verwittigingen via mijn internet ingeval van bewegingsdetectie bvb. Natuurlijk beperkt in tijd maar inbrekers blijven meestal maar 10 minuten aan de slag, dus ruim voldoende voor verwittiging en opnames.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

batterij-packs

Het type dat ik bedoel is TEL-ME-BUB, kun je deze op de witte modems plaatsen ?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

batterij-packs

Plaats eens een foto. Ken ik zelfs niet. Vroeger hadden ze een modem met ingebouwde batterij. Hoe ze het nu oplossen weet ik niet. Tot enige tijd geleden deden ze het zolas boven beschreven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

batterij-packs


@Ex-Netweter schreef:

Het type dat ik bedoel is TEL-ME-BUB, kun je deze op de witte modems plaatsen ?


Er is op dit moment geen noodbatterij type beschikbaar voor de witte Telenet modems.

Het model TEL-ME-BUB (externe noodbatterij) is dus zeker niet compatibel met de witte modems.

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

batterij-packs

en welke type van modem is dat percies ?

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

batterij-packs


@Ex-Netweter schreef:

en welke type van modem is dat percies ?


De "witte modem" is normaal een CH7465LG, die ook door UPC wordt gebruikt

0 Likes