Beantwoorden
fabienne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Telenet Mobile-app? It's your eighth party! Goed gevonden! Netjes!

devolo powerlines 200 compatibel met 500?

Ik heb 3 powerlines van devolo (200 mbit) eentje steekt in het stopcontact achter de modem, eentje wordt gebruikt in de tv kast, de derde was er eentje van het WiFi type.
Heel handig om het WiFi bereik te verbeteren: gewoon ergens in het stopcontact steken waar het bereik slecht was en surfen op de iPad ging super. Helaas ging die laatste stuk.

Online vind ik enkel nog 500mbit WiFi Plugs van devolo. Weet er iemand of die compatibel zijn met die van 200? Of moet ik ze alle drie vervangen?
Of koop ik beter een WiFi extender of extra basisstation, dat lijkt alleszins wat goedkoper.
dank alvast!
Tags (2)
0 Likes
2 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect!

devolo powerlines 200 compatibel met 500?

Is er iemand die @fabienne verder kan helpen met haar vragen? We zijn alvast benieuwd naar de informatie en tips voor het aansluiten van de poweline adapters. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
fabienne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Telenet Mobile-app? It's your eighth party! Goed gevonden! Netjes!

devolo powerlines 200 compatibel met 500?

ik heb ondertussen gewoon de gok gewaagd, en ja devolo 500mbit zijn compatible met 200 mbit.


@Sebas schreef:

Is er iemand die @fabienne verder kan helpen met haar vragen? We zijn alvast benieuwd naar de informatie en tips voor het aansluiten van de poweline adapters. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.