Beantwoorden
BS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

downloadlimiet

Bestaan er bij een basic internet abonnement ook zoiets als piek- en daluren?

Dus als je bijvoorbeeld s`nachts download dat er per 1 Gb die gedownload wordt, maar 0,5 Gb(=illustratief getal) van je downloadlimiet afgaat.

0 Likes
3 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

downloadlimiet

ja

daluren lopen van 24 tot 10 uur smorgens.

En wordt het verbruikt volume voor de helft aangerekend.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-netwerkbeheer/

 

0 Likes
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect!

downloadlimiet

Goed tip @robatoras, daar kan je inderdaad alle informatie terug vinden. Heb je alle uitleg hier kunnen terug vinden @BS? Als je het antwoord op je vraag hebt kunnen vinden mag je de post van @robatoras altijd als oplossing markeren. Zo kunnen alle leden deze tip makkelijk terug vinden. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Steven123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

downloadlimiet

Zou dat kunnen dat dat bij mij niet meer het geval is? ik ben heel zelden thuis geweest deze maand door de geboorte van mijn zoon en ik hou dat nouwlettend in de gaten dat ik grote bestanden vooral 'snachts download om zo iets te verkomen dat ik op 100 procent komt te staan.
Ik zou normaal het meeste of laatste tenminste beginnen downloaden de laatsten dag voor dat mijn gigas gereset zijn en vanmorgen stond ik op en ik ben al over mijn limiet ... ?? Volgens mijn weten zou ik ongeveer nu op 75 procent moeten zijn van mijn volume ... kunnen jullie dat eens checken? dank U.

0 Likes