Beantwoorden
WI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

externe hdd via usb modem

Ik wil graag mijn externe hdd bereiken via de usb poort van de modem (3.0 Docsis)

Welke instellingen dien ik nog uit te voeren en waar kan ik de bestanden vinden nadat ik 'm heb ingeplugd?

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

externe hdd via usb modem

Dus je hebt nog zo'n zwarte HGW. Normaal gezien inpluggen in de modem en je zou deze dan moeten terugvinden via je verkennner. Onder een ietwat rare benaming. Ik heb dat vroeger toch zo gedaan. Nu heb ik geen dergelijke modem meer dus kan ik het niet nazien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

externe hdd via usb modem

Dat  dacht dus eigenlijk ook. Ik kon me nog herinneren dit al eerder zo gedaan te hebben,  maar doordat verbinding regelmatig wegviel heb ik de hdd toen afgekoppeld. Nu een nieuwe hdd en toch nog eens proberen maar zonder resultaat. Andere usb sticks toen trouwens ook niets. Kan het aan de indeling liggen? Deze is ntfs.

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

externe hdd via usb modem


@WI@  schreef:

Nu een nieuwe hdd en toch nog eens proberen maar zonder resultaat. Andere usb sticks toen trouwens ook niets. Kan het aan de indeling liggen? Deze is ntfs.


Kan je de nieuwe HDD dan niet gewoon in het netwerk hangen ipv via usb of heeft de schrijf geen netwerk mogelijkheden?

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
WI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

externe hdd via usb modem

De HDD is een gewone schijf en heeft geen netwerk mogelijkheden.

0 Likes