Beantwoorden
Ex-Netweter
 

geen 'geavanceerd' onder mijn 'telenet'>'internet'

wil port forwarding instellen en volgens de site moet onder 'Mijn Telenet' > 'Internet' > een 'geavanceerd' staan waar je dat kan doen, maar dat staat er helemaal niet tussen...?

 

Moet eigenlijk gewoon in m'n motorola kabelmodem kunnen inloggen om wat aan te passen

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

geen 'geavanceerd' onder mijn 'telenet'>'internet'

Heb net hetzelfde probleem. 

0 Likes

geen 'geavanceerd' onder mijn 'telenet'>'internet'

Surfen naar  telenet.be/go/wm

 

Volgende foumelding:

We kunnen je draadloze modem momenteel niet bereiken, zet je modem eens af en aan en probeer het daarna opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst op het nummer 015 66 66 66, zodat we je verder kunnen helpen.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7963
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

geen 'geavanceerd' onder mijn 'telenet'>'internet'

Jullie hebben toch wel de draadloze modem -router van Telenet hoop ik.Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes