Beantwoorden
Akini
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

internet valt regelmatig uit

(desktop win8.1 op powerline)

sinds kort heb ik nieuwe powerlines gekocht (wat de snelheid verbeterde) maar elke keer ik internet valt regelmatig de verbinding enkele minuten weg. zeer vervelend. alles loopt dan vast en ik moet een minute of 2 wachten tot ik opnieuw verbining heb.

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

internet valt regelmatig uit

Zitten de powerline stekkers rechtstreeks in een stopcontact of in een multistekker/verloopstekker ?

0 Likes
Ugo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

internet valt regelmatig uit

Ben je zeker dat het aan de nieuwe powerlines ligt ?

Is de verbindin OK als je een computer direct verbindt aan de Telenet modem ?

0 Likes
Beertje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! Pageturner!

internet valt regelmatig uit

Waarschijnlijk ligt het probleem aan het feit dat je de modem van telenet gebruikt. als je powerline voor digibox gebruikt zorgt telenet voor die verbinding. Voor internet wordt je hetzelfde behandeld, als toen ze nog niet genoeg ip adressen hadden en meer klanten dan ip adressen. Dus dien je regelmatig terug verbinding te vragen en krijgen. Hier loopt je powerline vast. met eigen modem kan je instellen dat je continu ip adres wil, probleem opgelost. Neem ineens een wifirouter....

0 Likes