Beantwoorden
blindspot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

internet

Mijn vrouw is Portugeese en sinds enkele maanden kijken wij samen naar Portugeese zenders via iptv. Sinds een paar dagen ligt het systeem plat. Als ik mijn box aansluit bij een andere provider werkt alles naar behoren. Beide abonnementen ,van internet en de server voor iptv zijn in orde. Mijn modem, iptv box en smart tv gereset maar zonder succes. Wie heeft enig idee?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internet

Ik vermoed dat je een VPN server in Portugal zult moeten aanspreken om verder te kunnen. Ze gaan vermoedelijk plots ontdekt hebben da je met een Belgisch IPadres surft en daarom de boel hebben afgesloten. Een beetje Netflix toestand. Daar kan je ook maar bepaalde content in bepaalde landen bekijken.

Is maar een gissing hoor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
blindspot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

internet

Thks voor de reactie. Het was niet alleen op de Portugese zenders maar op alle! Maar ondertussen is dat euvel opgelost. Desondanks ik mijn max verbruik (van 750GB in de piekuren) nog niet had bereikt,is alles weer normaal na ingang van een nieuwe maand.

0 Likes