|
25.611
netweters
|
158.463
antwoorden
|
|
21.371
vragen
|
op 22/12 ging ik langs in een Telenet winkel omdat mijn oude model stuk was waardoor mijn WiFi niet meer werkt (was nog zo een oud zwart bakje). Ik kreeg nu het nieuwste model mee alleen krijgt men deze niet geactiveerd. De modem staat hier dus ondertussen 2 weken te blinken. Men stuurde dit door naar de backoffice maar ook zij zien de oplossing niet waardoor dit nu bij IT zit maar niemand die me kan zeggen of het al bekeken werd, wanneer dit opgelost zal zijn. Ondertussen ben ik terug aan het werk. De vele telefoons, bezoeken aan de winkel en berichten via WhatsApp, messenger en Facebook halen allemaal niks uit. Wie kan helpen?
Modem omruilen,en laat hem in het Telenet center activeren.
015 666666. Directe communicatie en hou de macadressen die op je modem/router staan bij de hand zodat je ze kan doorgeven om na te zien en eventueel te verbeteren.
Kopje koffie erbij, op luispreker zetten als je moet wachten. Niet opjagen in 2023 😃
Dat lukt dus niet. De oude is kapot en de nieuwe krijgen ze niet geactiveerd 🥹
Dan zullen wij het zeker niet kunnen.
Doe gewoon verder met Telenet om tot een oplossing te komen.