Beantwoorden
AnuitKatWaver
Experienced Beetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! Pageturner!

safespot voor MAC M4 ?

Enkele maanden geleden heb ik mijn nieuwe iMAC geïnstalleerd.  Ik hen een telenet pakket Oneup for 2.  Safespot guard werkte niet op mijn iMAC en de Telenet hulplijn bevestigde dat "dit een gekend probleem was en er spoedig een fix zou komen".  Ik moest de download page in het oog houden en zodra er een oplossing kwam, zou er naast de M1/M2 optie ook een M3/M4 optie beschikbaar zijn.  Dit is enkele maanden geleden en ondertussen ondervond ik op mijn oude MAC dat het probleem ook bij MACOS Sequoia zou kunnen liggen.  Enig idee wat te doen buiten wachten tot een "goede ziel" een software fix publiceert ?

1 reactie
AnuitKatWaver
Experienced Beetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! Pageturner!

safespot voor MAC M4 ?

ten einde raad heb ik alle stappen die ik eerder un deze rubriek vond nog maar eens herhaald: deinstall safespot via Deinstaller app, daarna opnieuw installeren  én volledige schijftoegang verlenen + antimalware software installeren + Quick scan.  SUCCES !    De verwachte update voor M3/M4 moet dus bij de M1/M2 module gevoegd zijn zonder dit te melden.  

Toegang verlenen gebeurt op 2 verschillende plaatsen: 

Algemeen -> inlegonderdelen en extensies -> Netwerkextenties -> dci-net-ext : Securitynetworkinstaller app aan zetten (blauw)

Privacy & beveiliging -> Volledige schijftoegang: BDLDaemon aan zetten (blauw)