Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Beste jullie beeindiging eenzijdig mijn whoppa abbonement. Was blijkbaar geen keuze voor klanten. Nu sturen jullie een mail dat ik gekozen heb voor Play aan 10 euro extra per maand. Mag ik de door mij ingediende aanvraag zien ?

Ruikt een beetje naar oplichting.

Graag een snel antwoord, anders zie ik me genoodzaakt om over te schakelen naar Belgacom

 

 

 

 

 

Guy

Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
21 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

wat bedoel je met beeindigen? heb je geen internet, telefonie en tv meer?

als je play niet wenst kan je het uitschakelen via mijn telenet

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Hey Ikkeguy,
 
Hierover kan je ons best contacteren via social media of telefonisch op 015/66.66.66.

Vincent

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Kijk , de omschakeling van whoppa naar play was een verassing voor mij. Werdt niet geraadpleegt.

kreeg alleen deze mail : 

Beste klant,

Op 14-11-2015 koos u voor:
- Play (DTV1506958) voor € 10,00 incl. btw per maand

Nog veel Telenet-plezier!

Met vriendelijke groeten,

weet nergens van. Vind dat dit niet kan, moet nu afscheid nemen van Motors, wat komt er in de plaats ?

0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Snap jullie echt niet meer....proveer dat nu al meer dan 1 week te vertellen dat ik niet accoord ga met een verhoging van 10 euro per maand voor iets dat ik niet gevraagd heb. Dan sturen jullie me eerst een mail dat jullie naar een oplossing zoeken,  de zelfde dag krijg ik een mail



Telenet
Voortaan heb je alles voor de beste tv-momenten!

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hier wel


Je bent nu Play.

Beste mijnheer ..........'''

Je bent overgezet naar Play. Vanaf nu heb je alles in huis voor de beste tv-momenten met het hele gezin. Straffe films voor groot en klein, Vlaamse producties en de leukste themazenders. Bovendien kijk je dankzij Terugkijk TV en de Yelo Play-app waar en wanneer je wil. We zetten even alle mogelijkheden op een rijtje.

 

Met Play kan je...

1 Onbeperkt films en series kijken



2 Kijken waar je wil met de Yelo Play-app



3 Kijken tot 7 dagen terug met Terugkijk TV



4 Een pak themazenders zien

Ontdek de ruime keuze aan themazenders.

 

Blijf je graag op de hoogte van de laatste nieuwtjes en evoluties rond Play? Wil je op de eerste rij zitten als we nieuwe films en series toevoegen? Neem dan zeker een kijkje op het Play time-kanaal (kanaal 11) op je tv. We sturen je ook maandelijks een nieuwsbrief. Kijk dus even je e-mailadres na via Mijn Telenet.

 

Veel kijkplezier!

Jeroen Bronselaer
Marketingdirecteur

 

Vragen of informatie? Klantenservice

Het laatste nieuws of primeurs? FB TWT


Als klant van Telenet houden we je op de hoogte van primeurs, producten, nieuwtjes en veel meer.
Je krijgt liever geen e-mails meer? Jammer, maar dan kan je hier uitschrijven.

© Telenet NV, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen. Privacy statement | Algemene voorwaarden

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Whop en whoppa zijn abbo's zonder play of playmore,ben je zeker dat  geen thema pakketten  extra  besteld in je abbo zitten,want deze verdwijnen en telenet  probeert je te lokken ,je krijgt blijbaar  2 maand gratis om play te proberen.

Had je geen thema pakketten  in je abbo is dit wel over de top en begrijp uw  standpunt volledig.

Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Daar zit het probleem, ik had een whoppa abb kreeg daar zoals velen een vrief van dat ik zou genieten van meer(!) zenders voor minder geld . En het aanbod zou zelfs beter zijn.. Ik wilde dat niet en blijkbaar zit Motors wel nog bij Belgacom.

snap er niks van, klantendienst werkt blijkbaar met standaard berichten, want niemand geeft serieus antwoord, zie ook deze discussie :  "Ik word Play" en zou daar blij mee moeten zijn...

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Als Motors bij Belgacom zit en niet meer bij Telenet.

En je wil dit niet missen,kan je toch overstappen naar Belgacom

En je bent meteen verlost van play.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Voor alle duidelijkheid.

Motors TV zit bij nu Play More (24,95 € per maand)

Bij Play ( 10€ per maand zit geen Motors TV)

Telenet is een commerciële instelling en is vrij om zijn aanbod aan te passen en tegen welke prijs.

Niet tevreden dan kan je direct opzegen bij Telenet en je heil zoeken op een ander.

Ik zou ook die pikante zenders van 800 801 en 802 willen hebben maar dan moet ik ook de Play more nemen en dat wil ik ook niet. Smiley Erg vrolijkGefrustreerde smiley, want de rest van de Play more intresseert me niet.

Dus zelfde probleem. Jij wilt geen 24.95 betalen om motors TV te zien en ik niet om 3 pikante zenders te zien. Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Tenzij er iets nieuw is lees deze.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/stopzetting-motors-tv/

 

Motors tv zit nu niet in playmore.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Motors  tv is voor iedereen niet meer beschikbaar voor iedereen;

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet


@Moaner schreef:

Tenzij er iets nieuw is lees deze.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/stopzetting-motors-tv/

 

Motors tv zit nu niet in playmore.


 

Nu nog grotere dikke pech. Had het niet gezien dat het stopgezet is op 01/11/2015. Smiley Boos

 

Maar al met al Motors TV heeft altijd in een betaalpakket gezeten en zat nooit bij de standaardzenders ook niet bij een Whop of Whoppa. Hoogstens 14 dagen voor een nieuwe DTV klant en dat was het dan.

 

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Inderdaad,daarom was in een van mijn vorige posts gericht aan ikkeguy of hij geen themapakketten in zijn abbo had.Motor tv zat in themapakketten  en dacht ik ben niet zeker in playmore.

0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Wat is de oplossing door telenet, ze hebben telefonisch contact genomen en wat blijkt ik had inderdaad een " thema " pakket.  Maar de mails die ze me gestuurd hadden gingen over dat ik gekozen had voor Play ( dit ging automatisch) en accoord ging met € 10 per maand extra. Ik had dat via klantenservice al gemeld. Maar pas na enkele dagen kreeg ik er telefoon over.

0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Nu kondigen ze fier aan dat ze exclusief de wrc gaan uitzenden, samen met pitstop.tv, formule E.....maar alleen voor abonees op playsport kostprijs € 24,95 per maand. Dan mag je ook voetbal kijken en veldrijden.... interesseert me geen xxxxx.

 

0 Likes
Beantwoorden