Beantwoorden
JanGeerts
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

BBC 3 en 4

Blijkbaar zijn deze twee zender, favorieten van me, verdwenen.  Zijn ze in een ander pakket terug te vinden, desnoods niet bij Telenet?

15 reacties
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

BBC 3 en 4

Via satelliet nog steeds te bekijken.

 

Met de zenders is er niets aan de hand. Alleen heeft Telenet een einde gemaakt aan het uitzenden van deze 2 zenders. Drogredenen zijn ergens anders te lezen op dit forum.

Karmandia
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

BBC 3 en 4

Bwa drogredenen.

BBC heeft geconfirmeerd. BBC3 wordt enkel nog online uitgezonden in de toekomst.

BBC4 gaat in HD, en deelt kanaal met cbeebies.

Gewone BBC4 zal wellicht dan ook wel uitdrogen...

 

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

BBC 3 en 4

Situatie is en blijft dat op 2/7 beide zenders nog gewoon uitzenden.

 

De rest is gewoon bull**bleep**.

 

 

natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

BBC 3 en 4

Ik zeg het al jaren. Vul je Telenet content aan met sattelite. Je kan nu al cd, tvv nemen maar ook fta heb je veel zenders. Geen schotel geen probleem. Op de legale site filmon kan je bijna alle Britse en Duitse zenders legaal kijken in sd. Wil je HD moet je 7€ betalen, maar fta satelliet is beste beeld. Doen mannen heb zo ook als aanvulling op playmore en beter, Proximus multi Frans en Nederlands alsook movie en series, bij canaaldigitaal heb ik familyhd pakket, film1, sport1, fox en hbo, bij iptv neem ik Netflix, xmbc en vooral filmon. Jongens het leven is mooi. Geld moet rollen en innovatie ook zoeken. Telenet combineren met andere. Zo heb ik al de 18 zenders die bij Telenet tv is allemaal terug, jaja ook pebblestv en tcm. Zoeken combineren en genieten. Doen mannen leve Telenet en de anderen
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

BBC 3 en 4

Ja Natte, niet iedereen kan het zich permitteren van met verschillende providers in zee te gaan, het budget moet dat toelaten wat manifest niet het geval is voor iedereen.

0 Likes
Beantwoorden
Phill
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! It's your seventh party!

BBC 3 en 4

BBC Four blijft interessant... we kijlen enkel naar BBC / Discovery Channel / Nat Geo... wat met je met die andere zenders ? Zelfs Canvas voor de " meerwaarde zoekers " brengt BBC, maar dan één jaar later...

HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

BBC 3 en 4

Je zal toch ergens anders moeten gaan voor BBC4.

 

Telenet gaat niet op haar beslissing terug komen, want dat gaat hun geld kosten.

 

Het voorstel van Natte volgen is de enige oplossing

apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

BBC 3 en 4

Er is nog een oplossing en dat is overschakelen naar Proximus want daar zitten BBC 3 en BBC 4 nog in het aanbod en zo moet men dan geen schotelantenne plaatsen.

natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

BBC 3 en 4

noge gemakkelijker neem gratis en legaal filmon.com als aanvulling op telenet, sluit je pc aan op tv en al 300 echte zenders bij. alle engelse,amerikaanse en vel duitse. neem telenet play more. vul aan met proximustv all foot, neem canaaldigitaal familytv en je hebt plts heeeeeell veeeel zenders bij. ik heb er ook nog movie  en series, netflix , film1 en hbo aangevoegd. zo blijft telenet intressant voor themazenders, film en vlaamse zenders. de hollanders, duisters, engelsen en filmaanbod haal je bij de anderen doen doen doen

0 Likes
Beantwoorden
fluffytom82
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

BBC 3 en 4


@Karmandia schreef:

Bwa drogredenen.

BBC heeft geconfirmeerd. BBC3 wordt enkel nog online uitgezonden in de toekomst.

BBC4 gaat in HD, en deelt kanaal met cbeebies.

Gewone BBC4 zal wellicht dan ook wel uitdrogen...

 



Niet waar... Er wordt pas in maart 2016 beslist of BBC3 al dan niet uitsluitend digitaal wordt. Momenteel wordt er getest met het overzetten van de populairste programma's naar BBC1 en BBC2 (Family Guy, Don't Tell the Bride, Russell Howard, comedies, Eastenders,...) en wordt er gepolst naar de reacties van het publiek. Zowel in het VK als internationaal, klinkt het van overal dat BBC3 moet blijven. Ik verwacht nog steeds dat dit zo zal zijn.

Voor zover ik weet, is CBeeBies  momenteel nog steeds gedeeld met BBC3 (dat was toch zo op Numéricable in Brussel een week terug).

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

BBC 3 en 4

De besslising is genomen BBC3 verdwijnt in de loop van 2016,maart ten laatste als tv zender dan alleen te bekijken via iplayer.

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

BBC 3 en 4

Via iPlayer enkel in de UK te bekijken, buiten UK is het niet mogelijk om die online BBC 3 te bekijken wegens geo beperking.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

BBC 3 en 4

Ik gebruik hola,surf van welk land dan ook.

Werkt bij mij voor  UK,en USA toen ik netflix teste,alle films en series veel meer dan in België  word aangeboden.

 

https://hola.org/

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

BBC 3 en 4

ze zijn bezig met een wetsvoorstel om deze beperking te laten vallen zodat men in alle landen andere content kan bekijken dan wat enkel in dat land waar men woont kan bekijken.

dan zou bv netflix in belgie zonder tussenkomst van andere opties kunnen bekeken worden als men op de amerikaanse versie gaat.

wel moeten landen dit ook nog goedkeuren denk ik zo omdat de aanbieders dan hun uitzendlicentie moeten aanpassen per land.

of dit erdoor komt is dus nog effe wachten.

0 Likes
Beantwoorden