24818
netweters
|
152919
antwoorden
|
20752
vragen
|
Sporting telenet is een abo dat pas na 6 maanden kan opgezegd worden.
Is het niet mogelijk om een dagpas aan te kopen voor deze zender? Bij belangrijke voetbalmatchen/ tornooien lukt dit wel, dus waarom zou het niet mogelijk zijn voor een dagpas voor een bokswedstrijd van de eeuw?
Het is niet omdat boksen hier niet zo populair is dat er dan zo geen acties kunnen.
Ik heb een Sporting Telenet abonnement en ook daar zijn de BE sport kanalen niet inbegrepen.
dus als je abbo hebt voor sport, Sporting telenet dan kun je de match van de eeuw niet zien tussen maywether and the pacman of ge moet bij de walen wonen en be sport hebben. hoe belachelijk is het!!
betalen voor sport en de beste boxmatch van dees eeuw missen , ondertussen moeten wij maar naar belgisch potvoetbal zien terwijl anderen in de buurlanden geen probleem hebben met hun sport provider.
belachelijk land is dat hier
graag wou ik een BE SPORT abbonement afsluiten om de boksmatch te bekijken.Is het mogelijk dit abbonement na een maand gratis op te zeggen???
Op de website via "mijn telenet" > digitale tv > extra pakketten kan je eenvoudig "BE TV sport" aanvinken en bestellen. Achteraf kan je dat ook terug opzeggen via dezelfde weg. Vreemd genoeg wordt er nergens vermeld of er een minimumduur aan verbonden is.
BE TV sport zit niet in het sporting Telenet pakket..
Als je een menu verdergaat om te bestellen dan zie je dat er een minimumduur is van zes maanden..
Het ergste van al is, dan denk je ik pak het abbo van BE1 sport zodat ik toch nog live kan kijken... moet je de pin code etc ingeven heb je alles gereed krijg je de melding dat het pakket binnen de 48uur !!!!!!!! wordt geactiveerd ???? heb ik dus geen **bleep** aan!!!!! betaal ik dus niet voor en zeker geen 6maand gewoonweg schandalig
Heb net hetzelfde voorgehad, moest 15minuten wachten om te activeren maar een uur later nog steeds zonder resultaat..
Na anderhalf uur is het toch geactiveerd, nu wakker blijven geblazen..