Beantwoorden
Rikkie
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

CI+ module waar zijn de regionale zenders

Bij de installatie van het CI+ KAARTJE kan ik niet kiezen in welke gemeente ik ben. Kies dus voor 22, Vlaanderen. Maar nu krijg ik TV Oost als regionale zender op nummer 8. 
Hoe kan ik ATV ( Antwerpen) vinden?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

CI+ module waar zijn de regionale zenders

Je zal de volledige lijst van gevonden zenders moeten doorzoeken (0-999). De plaats waarop jouw regionale zender standaard staat is verschillend per merk en model van tv-toestel. Een tv-toestel met een ci+ kaartje vindt ook meestal meerdere regionale zenders terug.

0 Likes
Beantwoorden
Jannickleoen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

CI+ module waar zijn de regionale zenders

Heb hetzelfde probleem.

wat doe je als je eenmaal je eigen regionale zender gevonden hebt ?  Kan je die dan zetten op de plaats van de foute regionale zender of niet ?  Indien wel, hoe doe je dit ? 

Alvast dank

0 Likes
Beantwoorden
Ganshorenois
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

CI+ module waar zijn de regionale zenders

De zaak is, met CI+ moet men alles zelf zoeken, dus geen ondersteuning on-line zoals bij de digibox of -corder. Ik heb een decoder gekocht van de merk "Vantage", niets te doen met telenet; CI+ compatiebel, de kaart met adapter in de common interface gestoken, automatisch zender zoeken heeft eerst niet gewerkt. Ik moest de zenders manueel zoeken, heeft lang geduurd, maar heb ze alle gevonden.... Daarna moet de TV-lijst zender per zender aangepast worden. Alle zenderupdates verlopen nu automatisch, geen manueel zoeken meer nodig.

0 Likes
Beantwoorden