24763
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik heb van mijn oma haar DC-AD2000 digicorder gekregen. Nu wou ik die gebruiken om te kijken in mijn slaapkamer naar digitale TV. Als ik hem instaleer komt er iets op van smartcard activeren. Heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Of ben ik helemaal niets meer met die DC-AD2000?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het een gekochte AD2000 is, dan kan je de Telenet klantendienst contacteren en vragen of ze dat als tweedehands toestel registreren op jouw klantendossier: http://contact.telenet.be
Jammer genoeg voor jou maar die toestellen worden niet meer ondersteund. Klantendienst contacteren of een Center. Die kunnen meteen zien op wie zijn naam die nu staat, gehuurd of gekocht. Indien gekocht kunnen ze die deactiveren op die naam en als 2e hands op jou naam zetten.
Ik zou er wel niet teveel meer van verwachten.
Als dat zo is dat die digicorder niet meer ondersteund wordt en als die gehuurd wordt dan kan je misschien hem laten omruilen voor een recenter model al dan niet met opleg.
Indien gekocht dan heb je brute pech en dan kan je niet anders dan dat toestel naar de containerpark te brengen of hem gebruiken als pluktoestel voor de onderdelen en zal je ofwel een nieuwe digicorder moeten kopen of hem huren, al raad ik u dat laatste aan.
@apestaart schreef:Als dat zo is dat die digicorder niet meer ondersteund wordt en als die gehuurd wordt dan kan je misschien hem laten omruilen voor een recenter model al dan niet met opleg.
Indien gekocht dan heb je brute pech en dan kan je niet anders dan dat toestel naar de containerpark te brengen of hem gebruiken als pluktoestel voor de onderdelen en zal je ofwel een nieuwe digicorder moeten kopen of hem huren, al raad ik u dat laatste aan.
Ik denk dat je de AD2000 verwart met de AD1000.
De AD1000 is niet meer bruikbaar omdat dat geen HD-Digicorder is.
De AD2000 is wel nog bruikbaar, alhoewel dat model wat verouderd is.
@Area57 schreef:
Ik denk dat je de AD2000 verwart met de AD1000.
De AD1000 is niet meer bruikbaar omdat dat geen HD-Digicorder is.
De AD2000 is wel nog bruikbaar, alhoewel dat model wat verouderd is.
Model is verouderd. Software wordt niet meer naar behoren bijgewerkt. Veel uitval van deze toestellen (AD2000)
Ik heb net contact opgenomen met telenet. Het bleek geen probleem te zijn en men heeft hem kosteloos geactiveerd, nu is het nog even wachten tot de activatie gelukt is en dan kan ik deze digibox gebruiken in mijn kamer. Hartelijk dan voor de hulp iedereen!