Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
It's your ninth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Eleven sports

Wanneer zijn deze zenders beschikbaar bij Telenet?

0 Likes
Beantwoorden
23 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Eleven sports

9.95 euro per maand voor Eleven en Eleven sports is niet goedkoop.

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter

Eleven sports

Je hebt een recept op niet antwoorden op de post, maar een beetje nonsens te posten en dan nog in het irriterende bold lettertype.

En wanneer dit gaat over Proximus.

Je kan  ook een  abo nemen aan 14,95€ en dan is het nog altijd goedkoper dan 'Play Sports'.

Maar zoals ik reeds schreef - is naast de kwestie - het gaat hier over het aanbod van Telenet.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Eleven sports

Of Telenet deze 2 zenders ook gaat opnemen in hun aanbod  ???

Via hun pers bericht gisteren 16 juli verschenen.

Sporting Telenet maakt vanaf 20 juli plaats voor Play Sports 'breder aanbod aan dezelfde prijs.

Nergens  Eleven sport te  bespeuren.

0 Likes
Beantwoorden
natte
Experienced Weetjesweter
Goed bezig! It's your ninth party! On a roll... Twee handen vol!

Eleven sports

komt nog jongen geduld is een mooie boodschap we gaan hollandse tour op fox en sport1 paketten voor alle providers. telenet wil niet delen zoals prime gaat hun nog zuur opbreken. we kennen de rio en rex avonturen nog. veel zenders dumpen en prijs verhogen. onlangs weer veel zenders dumpen. ze graven hun eigen graf denk ik. gelukkig combineren zoals ik telenet, proximus tv, filmon, canaaldigitaal en fta sat. doen mensen. combineren wordt het gouden woord van de toekomst. proximus snapt dat. laten netflix toe op hun zendercontent nr 204. zo makkelijk en nu met eleven. telenet snapt het nog altijd niet. is geven en nemen. de laatste tijd veel afpakken en weinig geven. komaan telenet zet uw marketingploeg op een ander afdeling. wordt wakker en pas u aan de tijden van het moment.

0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party! Dat loopt vlotjes.

Eleven sports

het duits voetbal zou nu toch op telenet blijven.is dit juist?

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Eleven sports

Ja dat blijft.

Voetbal
België: Alle wedstrijden van de Jupiler Pro League en het beste van de Beker van België.
Engeland: Premier League
Duitsland: Bundesliga
Nederland: Eredevisie

Europa League
kwalificatiewedstrijden voor Euro 2016

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter

Eleven sports

Datgene dat Natte vertelt klopt 100%.

Maar ik hoop dat het niet volledig de 'Hollandse" toer op gaat, want wil men daar alles zien is men 50€ de maand kwijt.

Ik denk dat Telenet zich aan het voorbereiden is op de grote exit, want de rechten gaan in de toekomst naar een grotere speler gaan. De onnozele strijd tussen Proximus en Telenet zal dan inderdaad gedaan zijn.

En iedereen zal de gelegenheid krijgen om een abonnement te nemen op alle zenders.

Wat 'Eleven Sports' betreft - die gaan zich toch niet kunnen veroorloven om niet bij Telenet te komen. Ik vraag me alleen af wat het kostenplaatje voor de abonnee gaat zijn.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Eleven sports

De meeste Telenetters zitten heus niet te wachten op Eleven.

Entertainmentzender FOX komt vanaf 1 oktober op Telenet kanaal 13  digicorder.

Zo klein is Telenet niet onder de hoede van Liberty global de grootste kabelaar ter wereld.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Eleven sports

Wat bedoel je eigenlijk met het feit dat de 'meeste Telenetters' niet zitten te wachten op Eleven sports Network?

Liberty Global zit inderdaad achter Telenet, dus dan zou je toch minstens wel degelijke kwaliteit én vooral aanbod verwachten...
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Eleven sports

Kon het zelf niet beter verwoorden!!
0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Eleven sports

voor wie het wilt,eleven gaat zelf hun zenders aanbieden via mobiele toestellen.

http://elevensportsnetwork.be/nl/inschrijven/

0 Likes
Beantwoorden

Eleven sports

Bedankt voor de tip want als we op de onderhandelingen van Telenet moeten wachten.....

@master-magic01 schreef:

voor wie het wilt,eleven gaat zelf hun zenders aanbieden via mobiele toestellen.

http://elevensportsnetwork.be/nl/inschrijven/

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Eleven sports

Spreek voor jezelf. Ik zit er al lang op te wachten. Ik wil Italiaans voetbal kijken!!!!

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Eleven sports

Liberty global is inderdaad de hoofdaandeelhouder van Telenet maar die onderhandelt niet met de zenders voor al zijn firma's waar ze aandeelhouder zijn. Elk land en elke kabelaar moet dit voor zijn eigen land doen. Telenet voor het kleine vlaanderen. Ziggo voor Nederland enz.

En Telenet moet dan nog afwachten of dit rendabel is voor hen. Want voor 100 man en een paardekop gaan ze die zenders niet aanbieden tenzij ze die zenders gratis krijgen. En ik denk niet dat dit het geval zal zijn voor deze sportzenders.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden