Beantwoorden
Ex-Netweter

Film delen Pc naar TV

Hallo iedereen,

Ik ben niet zeker dat dit op het juiste topic is geplaatst, maar hier gaan we toch.

Ik wil graag een film met ondertiteling kijken op mijn tv door netwerkshare via windows media player.

Het probleem is echter dat mijn ondertiteling niet verschijnt in de afgespeelde film op mijn tv.

Deze ondertiteling staat in een apart SRT. bestand.

Wat kan ik doen om dit probleem op te losen?

Bedankt,

Gino

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Thailand
Experienced Veelweter
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Film delen Pc naar TV

Ik gebruik daarvoor SERVIIIO .. werkt perfect.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Film delen Pc naar TV

Ik heb het net met Serviio geprobeerd. Bij "delivery" heb je optie subitles, die heb ik enabled. Dit heeft geen effect. Als ik dan burn-in doe, heb ik geen geluid. Dit op zich is niet zo erg, ik kan het op hetzelfde moment laten afspelen op mijn computer, heb ik alsnog het geluid, maar dat is niet echt een goede oplossing.

Ook een manuele hardcode met avidemux heeft geen geluid, en is niet eens afspeelbaar via de windows media player share methode.

Bedankt voor de suggestie,

Gino.

0 Likes
Beantwoorden
Bremar
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! Twee handen vol! Leesbeest! It's your eighth party!

Film delen Pc naar TV

dat sommige mensen nog altijd klooien met downloads, onbegrijpelijk... anyway de ondertitel inbranden is een optie verder kan je harde schijf aan meeste flatscreen tv's hangen. Of koop een mediaplayer van 30 euro voor je tv. Verder kan je de film huren in de old school videotheek, bibliotheek, tvtheek of kopen via internet.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Film delen Pc naar TV

probeer vlc 😉 ik heb geen smart TV en ken er ook niets van maar ik denk dat er veel makkelijkere manieren bestaan.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Film delen Pc naar TV

Bremar,

Als iemand een vraag stelt - hopend dat iemand misschien kan helpen - is het leuk om reacties te ontvangen die hulp bieden of gewoon de melding krijgen dat wat gevraagd wordt, helaas niet mogelijk is.

Niemand heeft iets aan zinloos commentaar op wat hij vraagt. Het is duidelijk dat u (nog) nooit (ge)download (hebt) en dat is onwaarschijnlijk een unicum in deze wereld van de digitale snelweg, nota bene hoofdzakelijk ontworpen voor het downloaden van allerlei informatie. Nogmaals: zeer uitzonderlijk! 🙂

We zouden het allemaal hoedanook zeker weten te appreciëren als u de volgende keer zou reageren met een antwoord waar we iets mee zijn. Daarom is deze community namelijk voor opgemaakt.