25.010
netweters
|
153.856
antwoorden
|
20.867
vragen
|
Sinds enkele dagen lukt het opeens niet meer om gedeelde opnames te bekijken. De beide digicorders zijn nog steeds interactief, aangezien ik op beide digicorders films uit de tv-theek kan opvragen en een volledige tv-gids heb voor 14 dagen. Bovendien kan ik via de yelotv-app wel alle opnames zien en bekijken van beide digicorders!
Al verscheidene malen de stekkers 10 seconden uit digicorders getrokken, modem heropgestart, maar geen geluk!
Zijn er nog suggesties die ik kan ondernemen?
Mvg,
Christoph
Opgelost! Ga naar oplossing.
En stelt zich het probleem vice versa. Ik verduidelijk kan je van A niet naar B kijken en ook niet van B naar A.
Het zou moeten lukken dat er bij 2 een software probleem is.
Het probleem stelt zich vice versa. Van A naar B en omgekeerd!
De ene digicorder is rechtstreeks aan de modem geschakeld via utp en de andere via een powerline van devolo. Vroeger lukt alles vlot en nu opeens gedaan?
Probleem is opgelost.
Ik heb op beide digicorders "Terug naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames" toegepast en de gedeelde opnames zijn opnieuw zichtbaar op beide digicorders. Oef 🙂
Ik had ook een soortgelijk probleem : ik kon op de digibox geen opnames van de digicorder bekijken.
Bij een gratis checkup is een technicus van Telenet er na ruim een uur (in overleg met de helpdesk) in geslaagd dit op te lossen (zou een probleem met IP-adressen geweest zijn).
Na twee keer stroomuitval op korte tijd : probleem was er opnieuw.
Heb dan wat zitten zoeken op internet, en heb dan een aantal zaken probren te combineren, en in mijn geval was de oplossing al bij al zeer eenvoudig ...
De kabel uit de eerste poort van de Telenet-router ging naar de Sitecom-router bij de pc, twee en drie gingen naar digicorder/digibox.
Omwisseling van een paar kabels, zodat de eerste twee poorten naar digicorder/digibox gaan, en pas de derde naar de Sitecom-router : et voilà : probleem permanent opgelost ...
't Leven kan (heel) soms simpel zijn, hé ...