Beantwoorden
Kalisj
Freshman Weetjesweter
Goed gevonden! It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Gedeelde opnames bekijken

Sinds enkele dagen lukt het opeens niet meer om gedeelde opnames te bekijken. De beide digicorders zijn nog steeds interactief, aangezien ik op beide digicorders films uit de tv-theek kan opvragen en een volledige tv-gids heb voor 14 dagen. Bovendien kan ik via de yelotv-app wel alle opnames zien en bekijken van beide digicorders!

Al verscheidene malen de stekkers 10 seconden uit digicorders getrokken, modem heropgestart, maar geen geluk!

Zijn er nog suggesties die ik kan ondernemen?

Mvg,

Christoph

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

En stelt zich het probleem vice versa. Ik verduidelijk kan je van A niet naar B kijken en ook niet van B naar A.

Het zou moeten lukken dat er bij 2 een software probleem is.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe zijn ze interactief? via utp?
via powerline?

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Kalisj
Freshman Weetjesweter

Het probleem stelt zich vice versa. Van A naar B en omgekeerd! 

De ene digicorder is rechtstreeks aan de modem geschakeld via utp en de andere via een powerline van devolo. Vroeger lukt alles vlot en nu opeens gedaan?

0 Likes
Beantwoorden
Kalisj
Freshman Weetjesweter

Probleem is opgelost.

Ik heb op beide digicorders "Terug naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames" toegepast en de gedeelde opnames zijn opnieuw zichtbaar op beide digicorders. Oef 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik had ook een soortgelijk probleem : ik kon op de digibox geen opnames van de digicorder bekijken.

Bij een gratis checkup is een technicus van Telenet er na ruim een uur (in overleg met de helpdesk) in geslaagd dit op te lossen (zou een probleem met IP-adressen geweest zijn).

Na twee keer stroomuitval op korte tijd : probleem was er opnieuw.

Heb dan wat zitten zoeken op internet, en heb dan een aantal zaken probren te combineren, en in mijn geval was de oplossing al bij al zeer eenvoudig ...

De kabel uit de eerste poort van de Telenet-router ging naar de Sitecom-router bij de pc, twee en drie gingen naar digicorder/digibox.

Omwisseling van een paar kabels, zodat de eerste twee poorten naar digicorder/digibox gaan, en pas de derde naar de Sitecom-router : et voilà : probleem permanent opgelost ...

't Leven kan (heel) soms simpel zijn, hé ...

0 Likes
Beantwoorden