24786
netweters
|
152670
antwoorden
|
20729
vragen
|
Ik ben gisteren om een nieuwe digicorder gegaan, omdat vorige stuk was HDMI aansluiting stuk.
Nu sluit ik de nieuwe gewoon aan.
Als we nu naar tv-gids gaan voor op te nemen, kunnen we heel de week niet meer zien.
Enkel vandaag en morgen, en hij zegt ook iets van DLNA toestellen niet gevonden.
Weet iemand welk het probleem juist is?
vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inderdaad makkelijker als je de rest van de week ook kan terug vinden in de tv-gids @Ex-Netweter. Heeft er iemand een oplossing zodat de tv-gids voor 14 dagen weer te zien is?
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Heb je de netwerkkabel (internetkabel) ook aangesloten op je digicorder? Als de verbinding tussen de modem en de digicorder in orde is kan je 14 dagen ver in de tvgids en zal hij ook DLNA-toestellen vinden.
Zie: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/digibox-en-digicorder-alles-over-interactiviteit/