Beantwoorden
Ex-Netweter

Geen DLNA toestellen gevonden

Ik ben gisteren om een nieuwe digicorder gegaan, omdat vorige stuk was HDMI aansluiting stuk.

Nu sluit ik de nieuwe gewoon aan.
Als we nu naar tv-gids gaan voor op te nemen, kunnen we heel de week niet meer zien. 
Enkel vandaag en morgen, en hij zegt ook iets van DLNA toestellen niet gevonden.
Weet iemand welk het probleem juist is?

vriendelijke groeten 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Het is inderdaad makkelijker als je de rest van de week ook kan terug vinden in de tv-gids @Ex-Netweter. Heeft er iemand een oplossing zodat de tv-gids voor 14 dagen weer te zien is?

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Heb je de netwerkkabel (internetkabel) ook aangesloten op je digicorder? Als de verbinding tussen de modem en de digicorder in orde is kan je 14 dagen ver in de tvgids en zal hij ook DLNA-toestellen vinden.

Zie: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/digibox-en-digicorder-alles-over-interactiviteit/

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik heb hetzelfde probleem gehad. De powerlines van de HD digicorder eens uit en weer in het stopcontact halen verhelpt tijdelijk het probleem
0 Likes
Beantwoorden