Beantwoorden
Michel_A
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest!

Geen Telenet modem?

Donderdagavond, geen zenders meer op de televisie ... het menu werkt wel en ik kan de opgenomen programma's nog bekijken.
Pries uittrekken van de modem en digibox brengt niks op, modem geeft een oranje lampje(line) ipv groen.
Vrijdagavond krijg ik een ingeving en probeer de nummervolgorde terug standaard te zetten, ik zeg 'ja' en de zenders zijn terug te horen en zien, maar de volgorde is nog steeds degene die ik had ingesteld en niet standaard...raar maar het werkt terug.
Voor even want ik merk dat de zenders soms eerst niet en dan wel te bekijken zijn.
Als ik nog eens probeer om de standaardvolgorde te kiezen dan geeft de digicorder een fout dat het niet gaat, ook vind hij geen zenders als ik die wil zoeken. Ten einde raar doe ik een totale reset met behoud van opgenomen programma's. Digibox herstart en wil zoeken naar zenders en vindt er geen, en geeft een fout van de coaxkabel aan. die werkt want een andere geeft hetzelfde probleem.
Dankzij mijn antiek videorecorder kan ik nog lekker analoog kijken.
Ik bel naar 015666666 /telenet en een tijdje geef ik het op, computerstem vraag wanneer ze morgen mogen terugbellen...ik denk op zaterdag? en geef dan aan middag...telefoontje gehad? noppes (er wordt ook geen rekening gehouden dat je misschien die dag niet thuis bent, dan moet je maar inleggen vermoed ik).

Wie weet raad?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Michel_A
Experienced Weetjesweter

Geen Telenet modem?

Gefrustreerde smiley

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Geen Telenet modem?

Er is een update gebeurt dit weekend. Misschien door die update jou box kapot.

Even bellen naar 015.666666 en wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt.

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Michel_A
Experienced Weetjesweter

Geen Telenet modem?

Vandaag nog eens gebeld naar telenet, vriendelijke mevrouw zegde om een andere digibox te gaan halen in de telenetshop wat ik ook deed. De verkoper vroeg wat er mis was met de oude en na mijn lang verhaal zegde die dat kort 'dat is de ontvanger die stuk is'. Nieuwe aangesloten en die werkt, nog een pak updates en we zijn weer gesteld.

0 Likes
Beantwoorden