Beantwoorden
Barbarossa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Geen teletext ondertitels op VTM

Hoi,

 

Sinds een paar maanden heeft mijn moeder (hardhorend) geen ondertitels  meer beschikbaar via 888 op VTM.  Dit enkel als ze via CI+ module kijkt.   Als ze analoog kijkt komen er wel nog 888 ondertitels.

Vroeger heeft het via de CI+ module wel steeds gewerkt.

 

Tijdens het eerste contact met de technische dienst op 015.66.66.66 zeiden ze dat het probleem aan de CI+ module kon liggen en dat we die bij 1 van hun centers moesten gaan omruilen.

 

In het TN center zeiden ze dat het probleem niet aan de module ligt, het probleem is het center wel bekend. De laatste weken hebben ze verschillende klanten over de vloer gehad die hetzelfde probleem kwamen aankaarten, echter konden ze tot op heden geen oplossing voor hen bieden.

Tijdens het bezoek heeft de vriendelijke medewerker eveneens naar een technische dienst gebeld, vermoedelijk een andere als die voor de klanten?   Hun antwoord was me terug naar huis te sturen en de module in te pluggen, terug naar  015.66.66.66 te bellen en vragen een paar testen te doen.

 

Zo gezegd, zo gedaan. 

Hop, terug naar haar thuis, kaart erin en bellen.

Direct een dame aan de lijn die me er direct op wees dat het probleem aan de TV zou liggen.

Haar uitgelegd dat dit mogelijk kan zijn, maar het TN center vanwaar we juist komen meldde verschillende klanten met dit probleem over de vloer te hebben gehad, dus de kans is klein dat het probleem aan het toestel zelf zal liggen.  Ze ging een 'dossier' opmaken en ons door een andere technische dienst laten terugbellen.

 

Die technische dienst heeft ons redelijk snel teruggebeld (2h later ofzo), zei doodleuk dat ze geen probleem kunnen vinden en dat ze wat verder zouden zoeken.

Sindsdien niets meer.

 

Zijn er hier nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen?

En belangrijker, eventueel een oplossing weten?

Het is geen groot of storend probleem, maar een oplossing zou wel handig zijn.

 

Thanks

 

 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2267
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen teletext ondertitels op VTM

Vandaag tijdens het nieuws van 13h zijn er bij mij ondertitels met ttx pagina 888.

Ik ontvang digitaal via een CI module


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Barbarossa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Geen teletext ondertitels op VTM

Hoi,

 

Dat is perfect mogelijk ja, het is maar een kleine groep dat problemen ondervindt. 😞

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Geen teletext ondertitels op VTM

Ik durf teletekst op mijn digicorder niet in te schakelen want van het ogenblik dat ik die inschakel en daarna uitschakel dan krijg ik dat vervelend geel cirkeltje bovenaan het scherm en ik krijg dat niet meer weg, ik heb deze namiddag 2 keer de digicorder moeten opstarten om dat te verhelpen.

Als ik ieder keer dat zo moet doen hewel merci, ik ben er wel mee.

Gelukkig heb ik nog de CI+ module, zo kan ik nog via deze weg naar teletekst kijken.

Dat is toch niet normaal.

0 Likes
Beantwoorden