Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

Gratis Sporting telenet ? Jawadde

Ze beloven gratis Sporting op zondag 07/12 maar nada ! Ik heb geen kanaal 200 en op de sporting telenet Kanalen vind ik hier ook niets van terug . Daag gratis dagje voetbal !!
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Ex-Netweter

Zelfde hier, mooie belofte maar Sporting Telenet programm's afgeblokt. Enigste dat werkt is de optie om je direct te abbonneren zonder te proberen, met opzet gedaan van Telenet ? Na de prijsverhoging zoveelste truucjevan gewiekste marketeers ? Jammer, zeker nu de internet kwaliteit na de grote "netwerf" onbetrouwbaarder is geworden ipv verbeterd. Toch eens opties concurrentie bekijken zeker?

@Ex-Netweter schreef:
Ze beloven gratis Sporting op zondag 07/12 maar nada ! Ik heb geen kanaal 200 en op de sporting telenet Kanalen vind ik hier ook niets van terug . Daag gratis dagje voetbal !!

0 Likes
Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey @Ex-Netweter en @Ex-Netweter,

Het is vreemd dat jullie geen toegang hadden, omdat we dit kanaal voor iedereen opengezet hebben, was enkel het beeld en het geluid beschikbaar.

Je kon niet via de TV-gids naar dit kanaal gaan, enkel wanneer je de zendernummer 200 ingaf.

Mvg,

Stijn

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik heb zelfs geen kanaal 200 op mijn digicorder ! De sporting telenet kanalen zitten bij mij allemaal in de 80. Dat dit via de tv-gids niet ging had ik kunnen terug vinden op snap.telenet. Maar hoe het wel moest als men geen kanaal 200 heeft , staat nergens vermeld .  Jammer , als trouwe klant ben ik teleur gesteld ...
0 Likes
Beantwoorden