Beantwoorden
Ex-Netweter

Hoe komt het dat ik geen programma's kan opnemen?

Beste,

Hoe zou het komen dat ik geen programma's  met mijn digicorder kan opnemen?

Ik heb hier een aangekocht type meerbepaald DB-AD210.

Ligt het aan de digicorder?

Zoja, wat zou het kosten om een digicorder van telenet te hebben waar ik wel mee kan opnemen?

Mvg,

Luc

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Je hebt een digibox, geen digicorder.

Heb je een…

• HD Digibox
    • Type AD200: gratis omruiling mogelijk naar een nieuwer type Digibox of Digicorder
    • Type AD210: goed nieuws, je hebt al de nieuwste Digibox

Klik hier voor meer info.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Als het een digibox is dan is het normaal dat je niet kan niet opnemen, deze decoder bevat immers geen harde schijf en de enige remedie is die digibox omruilen voor een digicorder maar aangezien je die digibox hebt aangekocht zal dat moeilijk gaan tenzij dat je op een diplomatische manier kan uitleggen dat je per vergissing een verkeerde toestel aangekocht hebt en met een beetje geluk zullen ze misschien een omruiling toestaan en zoniet dan heb je brute pech.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Wij kunnen normaal wel programma's opnemen.

Plots vanavond kunnen wij geen programma's meer opnemen van één/canvas/vier/vijftv terwijl dat ons gisteren nog wel lukte!

Nu krijgen wij de boodschap: meer info / abonneren. Als we drukken op abonneren om te kijken wat er aan de hand zou zijn springt het terug naar het algemene scherm!!!

Zeer vervelend.

0 Likes
Beantwoorden