Is mijn digicorder defect?
Al enkele maanden bemerk ik dat niet enkel het gele lampje, maar ook het oranje lampje op de Digicorder brandt.. ook bemerkte ik dat het menu wat trager reageerde maar omdat het de moeite niet was trok ik gewoon de stroomkabel uit, resette ik de modem en starte hij terug normaal op. Echter na een tijdje kwam dat lampje terug...
Ik kreeg als tip om alles terug te zetten naar Fabrieksinstellingen maar door dat te doen is het probleem erger geworden. De digicorder start traag op met een wachtmenu van Telenet, dit duurt +- 20 seconden. Als dan de tv aangaat en ik beeld krijg blijft hij af en toe in de eerste seconden na activatie nog eens een 15 seconden hangen voor hij verder speelt. Dan werkt hij normaal maar wel nog wat trager dan toen ik mijn digicorder eerst in huis haalde. Het probleem hier is, telkens ik hem afzet op het einde van de dag verdwijnt het uur op de digicorder en als ik hem daarna terug aanzet begint hij weer te initialiseren, alweer +-30 seconden.... Dit heeft hij voor de instellingen reset nog nooit gedaan.
Hulp graag, wat kan ik doen?