Beantwoorden
Jvh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Kan niet meer opnemen

Sinds enkele dagen kan ik bepaalde programma's niet meer opnemen. Wanneer ik via tv-gids kijk kan ik enkel kiezen tussen meer info en aboneren. Bij andere programma's kan ik wel nog alles doen.

 

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Kan niet meer opnemen

Dag Jvh,

 

Over welke zender gaat het? Kan het niet zijn dat je ook daadwerkelijk geen abonnement hebt op die zender?


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Steven1970
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Kan niet meer opnemen

Wij hebben dit probleem ook. bij VTM HD. Op de andere zenders kunnen we gewoon programma's opnemen.
0 Likes
Beantwoorden
Steven1970
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Kan niet meer opnemen

4de led knippert ook op mijn digicorder (rode driehoek) maar ik krijg geen foutmelding op mijn tv-scherm
0 Likes
Beantwoorden
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan niet meer opnemen

 

Vorige week bezoek gehad van Telenet met nieuwe modem  (eindelijk WIFI) maar ik merk nu op dat ik geen enkel programma nog kan opnemen, de mogelijkheid staat gewoon niet meer in de lijst, hoe kan dat nu ?
Weet iemand een oplossing ?

 

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Kan niet meer opnemen

Heb je al eens geprobeerd of het probleem verdwijnt als je de stroomstekker van de digicorder 15 seconden uittrekt, weer insteekt en en daarna 10 minuten wacht ?

 

Als dit niet  helpt, probeer dan eens de zenders opnieuw te laten zoeken. Let er wel op dat hierna de zenders weer op de Telenet standaardnummering zullen staan:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/digitale-zenders-opnieuw-zoeken/

0 Likes
Beantwoorden
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Kan niet meer opnemen

Bedankt, kan terug opnemen op digirecorder, bij digibox (heropgestart + terug naar fabrieksinstellingen gezet) lukt het nog steeds niet :s
Ander probleem, bij mijn digicorder kan ik Play of Play More niet meer raadplegen, melding netwerkprobleem, wat ik dan net krijg bij de digibox pffffff ....

0 Likes
Beantwoorden