24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo
Sorry als ik gefrustreerd klink, maar dat is dan ook zo helaas. Tevergeefs ben ik al een uur bezig om uit te zoeken waar ik de klantenservice kan bereiken, en dan heb ik het over een telefoonnummer of e-mailadres. Ben ik de enige die problemen ondervindt om makkelijk een telefoonnummer of contactformulier te vinden op 'Mijn Telenet'? Het is net alsof Telenet ervoor kiest om de klant lekker alles zelf uit te laten zoeken op de site. In mijn geval heb ik echter niets aan de online beschikbare support en info. Ik wens gewoon een gesprek of conversatie via e-mail te hebben. Niet teveel gevraagd toch als (trouwe) klant?
Een tijd geleden was het mij op één of andere manier gelukt om een contactformulier te vinden en daar heb ik dan ook mijn technisch probleem heen gestuurd. Ik kreeg een reactie terug waarin men mij vroeg om een screenshot te maken van wat er op het scherm kwam. De e-mail kwam echter van het adres noreply@telenet.be . Zoals jullie ongetwijfeld begrijpen kan je daar niet eens op reageren. Nou, mooi gedaan Telenet, je vraagt verdere info aan je klant en sluit vervolgens de deur. Gewoon amateuristisch voor zo'n bedrijf.
Hopelijk heeft iemand hier ervaring met dit probleem. In elk geval al bedankt.
https://formhandler.telenet.be/formhandler/form.do?form=klachten&locale=nl
Klantendienst 015.66.66.66
Helpdesk op het betaalnummer 070.69.69.69
@Ex-Netweter schreef:Hallo
Sorry als ik gefrustreerd klink, maar dat is dan ook zo helaas. Tevergeefs ben ik al een uur bezig om uit te zoeken waar ik de klantenservice kan bereiken, en dan heb ik het over een telefoonnummer of e-mailadres. Ben ik de enige die problemen ondervindt om makkelijk een telefoonnummer of contactformulier te vinden op 'Mijn Telenet'? Het is net alsof Telenet ervoor kiest om de klant lekker alles zelf uit te laten zoeken op de site. In mijn geval heb ik echter niets aan de online beschikbare support en info. Ik wens gewoon een gesprek of conversatie via e-mail te hebben. Niet teveel gevraagd toch als (trouwe) klant?
Een tijd geleden was het mij op één of andere manier gelukt om een contactformulier te vinden en daar heb ik dan ook mijn technisch probleem heen gestuurd. Ik kreeg een reactie terug waarin men mij vroeg om een screenshot te maken van wat er op het scherm kwam. De e-mail kwam echter van het adres noreply@telenet.be . Zoals jullie ongetwijfeld begrijpen kan je daar niet eens op reageren. Nou, mooi gedaan Telenet, je vraagt verdere info aan je klant en sluit vervolgens de deur. Gewoon amateuristisch voor zo'n bedrijf.
Hopelijk heeft iemand hier ervaring met dit probleem. In elk geval al bedankt.
Lees deze.
Ik ben het volledig met je eens. Als ze een screenshot of verdere inlichtingen vragen moeten ze mailverkeer met de helpdesk medewerker mogelijk maken. Misschien een sugestie voor Telenet om mails te beantwoorden met kleine groepjes medewerkers zodat de klant een quasi rechtstreeks contact heeft.
@Janneke_Dust schreef:het is inderdaad ongelooflijk dat Telenet niet te bereiken is via email.
Alles moet gaan via de telefoon een DUS lange wachttijden en een onduidelijk keuzemogelijkheden.
Telenet is toch via mail te bereiken.