Beantwoorden
MarcVI
Freshman Weetjesweter
Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Lacht (een beetje zuur)

Wanneer zouden zender Lacht en Telenet er in slagen om de programmagids correct op elkaar af te stemmen? Het is echt niet bevorderlijk voor het kijkplezier om constant iets helemaal anders voorgeschoteld (rechtstreeks of in terugkijk TV) te krijgen dan wat je verwacht. En als er dan al eens iets te zien is dat klopt, zijn de échte aanvangsuren ver van wat aangekondigd staat. Maar dat is blijkbaar een 'must' op alle Vlaamse zenders. Ik vrees dat ik vroeg of laat ga afhaken want ik word er niet vrolijk van... ook al is dat bij die zender net de bedoeling.
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
18 reacties
MarcVI
Freshman Weetjesweter

Lacht (een beetje zuur)

@Moaner schreef:

Heb je als eens een tv gids vb  humo,bekenen wat daar staat in de progs.

Als hetzelfde is wat telenet heeft staan kan je moeilijk de vinger wijzen naar telenet zij krijgen die info toch van de zender  Lacht,denk niet dat er iemand  bij telenet zit en denkt ,ik ga MarcVI nog eens liggen hebben en de programmatie veranderen.Smiley LOL

Moeilijk als bvb en o.a. Humo geen programmagids publiceert voor Lacht.

Ik wijs trouwens niet met mijn vinger naar Telenet. Maar Telenet heeft wel een heel dikke vinger in de pap bij Lacht.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Lacht (een beetje zuur)

@MarcVI schreef:

@Moaner schreef:

Heb je als eens een tv gids vb  humo,bekenen wat daar staat in de progs.

Als hetzelfde is wat telenet heeft staan kan je moeilijk de vinger wijzen naar telenet zij krijgen die info toch van de zender  Lacht,denk niet dat er iemand  bij telenet zit en denkt ,ik ga MarcVI nog eens liggen hebben en de programmatie veranderen.Smiley LOL

Moeilijk als bvb en o.a. Humo geen programmagids publiceert voor Lacht.

Ik wijs trouwens niet met mijn vinger naar Telenet. Maar Telenet heeft wel een heel dikke vinger in de pap bij Lacht.

Verontschuldiging Marc,heb een paar jaar geleden humo opgezegd,betrouw  telenet  gidsRobot LOL.

Deze kan je misschien wat helpen.

http://www.demorgen.be/tv-gids/lacht/

0 Likes
Beantwoorden
MarcVI
Freshman Weetjesweter

Lacht (een beetje zuur)

De gids van De Morgen is er, zoals ik verwacht had, al even ver naast. Kan niet anders natuurlijk als de zender vindt dat de programmatijdslijn die hij verspreidt, zoals zijn naam, ook... om te lachen is.

0 Likes
Beantwoorden
MarcVI
Freshman Weetjesweter

Lacht (een beetje zuur)

Ik heb zo'n stil vermoeden dat het vooral 's nachts is dat ik dit vaststel. En misschien heeft het te maken met het feit dat veel zenders de nachtprogramma's nog beschouwen als behorend tot de avond voordien.
Zodat 'gisteren' in de tijdlijn eigenlijk 'vandaag' is op de klok. Waardoor de programma's die je ziet op de tijdlijn van 'gisterennacht' eigenlijk die zijn uit de programmatie van eergisterennacht en bij het selecteren en afspelen dus iets helemaal anders ziet.
Ofte 'gisteren ' bij de zender is niet dezelfde 'gisteren' op de Telenet tijdlijn.
Zoiets.
't Is maar een veronderstelling.
0 Likes
Beantwoorden