25.077
netweters
|
154.420
antwoorden
|
20.929
vragen
|
@Moaner schreef:
Heb je als eens een tv gids vb humo,bekenen wat daar staat in de progs.
Als hetzelfde is wat telenet heeft staan kan je moeilijk de vinger wijzen naar telenet zij krijgen die info toch van de zender Lacht,denk niet dat er iemand bij telenet zit en denkt ,ik ga MarcVI nog eens liggen hebben en de programmatie veranderen.
Moeilijk als bvb en o.a. Humo geen programmagids publiceert voor Lacht.
Ik wijs trouwens niet met mijn vinger naar Telenet. Maar Telenet heeft wel een heel dikke vinger in de pap bij Lacht.
@MarcVI schreef:
@Moaner schreef:
Heb je als eens een tv gids vb humo,bekenen wat daar staat in de progs.
Als hetzelfde is wat telenet heeft staan kan je moeilijk de vinger wijzen naar telenet zij krijgen die info toch van de zender Lacht,denk niet dat er iemand bij telenet zit en denkt ,ik ga MarcVI nog eens liggen hebben en de programmatie veranderen.
Moeilijk als bvb en o.a. Humo geen programmagids publiceert voor Lacht.
Ik wijs trouwens niet met mijn vinger naar Telenet. Maar Telenet heeft wel een heel dikke vinger in de pap bij Lacht.
Verontschuldiging Marc,heb een paar jaar geleden humo opgezegd,betrouw telenet gids.
Deze kan je misschien wat helpen.
De gids van De Morgen is er, zoals ik verwacht had, al even ver naast. Kan niet anders natuurlijk als de zender vindt dat de programmatijdslijn die hij verspreidt, zoals zijn naam, ook... om te lachen is.