Beantwoorden
boxerfreak
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

MOTOR TV

Bedankt Telenet om onze avond te verknallen

 

Gisteren over gestapt naar de play more en volgens man is dit de reden waarom hij nu geen motor tv meer kan ontvangen.

Toen ik hem vertelde ( na wat opzoekwerk ) dat motor tv vanaf 1 november niet meer werd aangeboden dan zei hij ' tja waarom kon ik het dan gisteren nog zien en nu niet meer,toch gek je laat het aanpassen en geen motor tv meer '

 

tja wat kon ik daar op antwoorden ?

 

Mijn man keek veel naar MOTOR TV

in mijn ogen soms te veel maar ja

 

kunnen er geen andere zenders verdwijnen ,

wij hebben vroeger voor telenet gekozen omwillen van de goede aanbieding waaronder eurosport EN motor tv.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
16 reacties
Erzberg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

MOTOR TV

Ook ik ben ZEEEEEEEEER teleurgesteld met het stopzetten van Motors TV. Ik heb jaren geleden een pakket erbij genomen enkel voor Motors TV, en nu wordt deze prachtige zender geschrapt. Op 8 voetbalkanalen zat ik alvast niet te wachten, en EuroSport is echt geen alternatief...

 

Ik zal maar eens beginnen met mijn pakketten te schrappen.
En neen, op gladde marketing-praatjes van Telenet zat ik ook niet te wachten....

0 Likes
Beantwoorden
telefoontje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTOR TV

ok dan had ik het mis 🙂  en is het idd jammer voor de liefhebbers dat deze zender weg is. Mijn verontschuldigingen t.o.v de liefhebbers.

Misschien is het een idee om in het vervolg bij zo een wijzigingen eerst een mailtje uit te sturen naar de klanten met de keuze mogelijkheden ofwel de zender behouden of een aantal suggesties in de plaats ?

Dat kan toch niet moeilijk zijn en kan voor beide partijen goed uitkomen of vergis ik me 🙂

0 Likes
Beantwoorden