Beantwoorden
Pakrae
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

MOTORS TV van de kabel?

Neen, MOTORS TV moet blijven!. De enige echte autosportzender. Precies de reden waarom ik Telenet koos!

36 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

MOTORS TV van de kabel?

Ja,ik vind het ook wel spijtig,vroeger kon ik het dan nog bij belgacom zien omdat ik beiden had  maar vanwege de te hoge prijs van die twee moest ik kiezen en heb ik telenet genomen omdat je hier toch meer profeit doet.Het is wikken en wegen,maar het blijft spijtig dat sommige zenders waar dan misschien het kijkcijfer niet hoog genoeg voor is moeten verdwijnen.

beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

MOTORS TV van de kabel?

Spoiler
 

 

Nee het is gewoon spijtig dat die verdwijnt maar wat krijg je er weer voor in de plaats NIETS maar wij hebben er wel voor betaald. Het is ook niet de eerste maal dat er zenders uit dit paket verdwijnen. Waarom??? voor de een of de andere drogreden. TELENET GIJ BESTEELT OP DEZE WIJZE UW KLANTEN

0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

MOTORS TV van de kabel?

ik snap telenet niet want bij proximus meest bekeken tv zender en bij telenet weg dus zet dan fox sports er op dat is ook 24:7 sport dus GIJ BESTEELT OP DEZE WIJZE UW KLANTEN vraag ik denk ja wij alle maal maar betalen voor zenders en nu waar gaat dat ale maal naar toe

Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTORS TV van de kabel?

Wegens "overlap" .... man man man...

we hebben de F1 op play sports waarvoor uiteraard dank, .... Formula E kijkt bijna geen kat naar.

 

op MotorsTv heb je 24 op 24 motorsport. niet elke week 1 ding... wat met de Endurance races, V8 Supercars, wat met de 24u van Franchorchamps, rally enzovoort. van overlap lijkt me dus niet veel sprake.

bedankt om ons alweer iets af te nemen, en tegen dezelfde prijs als vroeger uiteraard.

 

Toch nog eens nadenken of ik toch maar de overstap zou wagen, want dit begint op niks meer te slaan.

 

ik heb zo een vaag vermoeden dat onze Amerikaanse overnemers (liberty global) hier voor iets tussenzitten. de opgegeven reden is in mijn ogen te belachelijk voor woorden en lijkt me gewoon een uitvlucht om iets anders te verbloemen.

Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTORS TV van de kabel?

net klacht gestuurd.

benieuwd welke standaard reactie ik nu zal krijgen....

0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

MOTORS TV van de kabel?

Ik vind gewoon schandalig dat telenet zo bezig is wij maar voor zenders of ik ga naar tvvlaanderen of proximus maar zo beginnen nee hoor motors tv blijft of anders fox sports dus kiezen of delen telenet
0 Likes
Beantwoorden
stillcyco
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Jij bent af! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

MOTORS TV van de kabel?

Hoe stuurt men hier een geldige klacht ?

Ben reeds klant sinds het nog filmnet was en ben niet te vinden over het zomaar verdwijnen van zenders waar ik het meest van hou.

Een paar maanden geleden moest ESPN eraf en hier werd degelijk classic boksen op uitgezonden.

Maar nu ook nog MOTORS TV ,dat is teveel van het goede.

Waar kan ik nu de aussie V8 kijken ? nergens en nergens.

Als ze zo maar doen wat ze willen en men als klant niets terug krijgt waar je steeds nog het zelfde voor blijft betalen,dan klopt er iets niet meer in dit verhaal.

Tzijn geldwolven,ongelooflijk.Met hun stomme constant dezelfde herhalingen tegenwoordig.

Play sports,PLAY SAME **bleep**,ja


@Joeri007 schreef:

net klacht gestuurd.

benieuwd welke standaard reactie ik nu zal krijgen....


 

master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

MOTORS TV van de kabel?

ESPN is zelf gestopt in europa,

en je zal zeggen,er is nog een ESPN zender,ja idd,maar dat is de uk versie en hebben geen rechten voor de benelux.

en degene die zeggen om Fox Sport te geven,dat kan niet wegens uitzendrechten en fox wil geen sportzender starten in belgie omdat telenet al Play Sport heeft.

er zijn wel geruchten dat er een 4de HD zender bijkomt van Play Sport.

en er zijn ook geruchten dat Eleven in verre gevorderde gesprekken is met telenet.

er zal plaats moeten gemaakt worden hé 😉

Pebble tv weg,Motors TV,en welke volgt nog 😉

0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

MOTORS TV van de kabel?

aan master magic.

 

volgens jou zijn er dus geruchten dat de gesprekken van telenet en eleven sports vooruit gaan.

op wat zijn die geruchten gebaseerd?mogen we echt beginnen te hopen.

0 Likes
Beantwoorden
HC1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

MOTORS TV van de kabel?

Ik ben van de zelfde mening. Spijtig moet ik dan  veranderen. Dit was de hoofdreden waarom ik telenetkoos.

0 Likes
Beantwoorden
KrisVB
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

MOTORS TV van de kabel?

Als ze dan toch plaats moeten vrijmaken, dat ze dan Trace Sports HD verwijderen, trekt toch op niks.

 

En Motors TV terug !!!!

0 Likes
Beantwoorden
LudoC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

MOTORS TV van de kabel?

Is vrij simpel op te lossen,gewoon TV Vlaanderen nemen, nog steeds Motors TV, beter beeld kwaliteit en stukjen goedkoper, en wie graag films ziet kan aan een spotprijs een abonnement nemen van Netflix.

Deze week nog gaan kijken voor een schotel.

Motors TV niet meer op Telenet, dan telenet niet meer op mijn tv.

Mvg, een ontevreden klant Ludo.

benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

MOTORS TV van de kabel?

Ja ik ook binnenkort
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

MOTORS TV van de kabel?

wacht dan nog even tot na januari 2016 want Tv Vlaanderen gaat nieuwe ontvangers en codering gebruiken,en anders zouden ze u nog een oud toestel verkopen.

 

en over eleven sport is er op facebook een melding geweest paar dagen geleden dat ze dan snel weer hebben verwijderd van telenet.

er zou deze week of volgende week nieuws zijn,

ik hoop dat het klopt dan en we niet verder mogen wachten.

 

en over motors tv verdwijning staat er op de box bij help & info dat de zender verdwijnd door het overaanbod op sport play en eurosport aan motorsport.

al kan je dat niet echt vergelijken met motors tv maar allee,

we zien het wel wat er allemaal nog gebeurt binnen enkele dagen 😉

0 Likes
Beantwoorden