Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

Moto gp eurosport

Waarom kunnen we niet naar de moto gp kijken op eurosport en in Nederland wel?
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
abba001
Professional Meerweter
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

Moto gp eurosport

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Moto gp eurosport

Waarom zie je dat dan niet in de tv gids bij eurosport of eurosport 2? Maar wel bij eurosport France?
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Moto gp eurosport

Is niet echt een antwoord, ik had dat ook al gezien
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter

Moto gp eurosport

op dit momen LIVE bezig op Eurosport HD

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Moto gp eurosport

Patricia 1, hier het antwoord . Sla me niet op de kop als ik niet helemaal juist ben . Namelijk telenet en een paar providers in ned zenden Eurosport ned uit . Zij mogen dit hier ivm de rechten he. Op de schotel bij onderandere tv Vlaanderen en in nederland canaldigitaal zenden ze de internationale eurosport zender uit , ook evengoed met de Nederlandse commentaar hoor, maar daar mag bv de moto gp niet uitgezonden worden ivm rechten omdat hier ook een paar andere landen dit signaal doorgestraald krijgen , onderandere Tsjechië . Dit verklaard ook dat je in sommige tv bladen de internationale Eurosport te zien krijgt , waardoor een paar programma's , waaronder motor gp niet bij staat , maar in de plaats er bv wielrennen staat. Hopelijk een beetje duidelijk .
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter

Moto gp eurosport

en om zeker niets te missen : de eurosport tv gids :  http://tv.eurosport.nl/tvschedule.shtml

0 Likes
Beantwoorden