Beantwoorden
steve1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Opname stopt voor einde serie

Vandaag voor het eerst, is de opname van famillie vroegtijdig gestopt, hoe komt het ? er zijn geen conflicten of andere opnames en de box is maar 63 procent in gebruik,is er iemand met hetzelfde probleem ??

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opname stopt voor einde serie

Was je programma van Familie niet te laat gestart door het uitlopen van de nieuwsuitzendingen? Te laat gestart en dan ook te laat gedaan volgens de programmering van je digicorder?

Ik stel altijd in om op tijd te beginnen, want ze zijn toch nooit op tijd en een kwartier door te lopen achteraf maar met de huidige gebeurtenissen kan je dit beter verlengen.

En anders de aflevering van gisteren nog eens opvragen met Play. Smiley Knipoog



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Krimel
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

Opname stopt voor einde serie

Wanneer gaat Telenet (en ook anderen) er eens werk van maken om echt digitaal te gaan. Nu hebben we allemaal digitale televisie en moet het opnemen nog gebeuren zoals in de tijd dat we analoog keken en met onze videorecorder zoveel minuten voor en zoveel minuten na moesten instellen.

Maak ergens een code of zo zodat we gewoon moeten aangeven welk programma we willen zien. Begint het later en eindigt het later het zij zo. Laat extra code meesturen en koppel die code aan een programma. Daar moet toch iets aan gedaan worden 

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Opname stopt voor einde serie

In de tijd van de analoge TV hadden de VRT en de Nederlandse zenders PDC en de Duitse zenders VPS maar dat was ook niet alles, ofwel werden de opnames te vroeg gestopt of te laat gestart of nog erger helemaal niet opgenomen, echt met die PDC heb ik genoeg stoten meegemaakt en op een bepaald moment had ik het gehad met die fameuze PDC en ben ik er dan maar mee gestopt met PDC te gebruiken.

Als met de digitale TV een gelijkaardig systeem zou komen dan zal die goed moeten werken want als dat zo zal gaan zoals met die analoge PDC hewel merci dan mag dat voor mijn part ginder blijven.

Bij telenet heeft men nog altijd de mogelijkheid om via de TV gids opnames te laten stoppen 45 minuten na einde programma maar dat mag gerust tot anderhalve uur na einde programma zijn, dat zal heus geen overbodige luxe zijn.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Opname stopt voor einde serie

Jammer genoeg is dit nu nog niet mogelijk om dat automatisch te laten gaan. Ze kunnen bij Telenet niet de hele dag TV gaan kijken om dan alles aan te passen 😄

Mogelijk in de toekomst door meer communicatie met de TV zenders kan dit mogelijk gemaakt worden. Ik weet niet of dat daadwerkelijk ooit gaat gebeuren 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Vermaelen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Opname stopt voor einde serie

Ik heb dit probleem ook, met alle series en uitzendingen van VRT en MTV, twee zenders die de starttijd van de TV gids vierkantig aan hun laars lappen. Niets begint er ooit op tijd, met uitzondering van het journaal.

 

Oplossing is om uw opname instellingen te wijzigen, zo kan je de eindtijd van je (serie)opname verlengen met een kwartier, of half uur, of meer indien gewenst. Als je écht geen risico wil nemen op VRT stel je best 45 minuten na de eindtijd in.

 

Groetjes,

Christophe

0 Likes
Beantwoorden