25.136
netweters
|
154.781
antwoorden
|
20.962
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is dus "by design" volgens Telenet. Gemakkelijk als je in uw ivoren toren zit...
De ‘telkens laatste aflevering’ optie hebben we vervangen door een ‘bewaar afleveringen’ optie. Vanaf nu kan je kiezen hoeveel opnames je wil bewaren bij het opnemen van een serie. Je hebt de keuze tussen alle opnames (standaard), de laatste 5 opnames of enkel de laatste opname. Serieopnames die gepland waren met de ‘telkens laatste aflevering’ optie hebben we automatisch omgezet naar ‘nieuwe afleveringen’ met de ‘bewaar afleveringen’ optie op ‘laatste opname’
Als je dus zo'n serie aanzet, wist hij in de achtergrond alle andere afleveringen. Wees gewaarschuwd, je kan dit niet afzetten.
Weer zoiets dat op niks trekt.
in plaats van te verbeteren word het gewoon slechter ...
Probleem doet zich ook hier voor, echter is elke aflevering manueel ingesteld en niet
via 'serie opnemen'. Toch worden er afleveringen gewist zodat het marathon kijken van
een serie niet meer lukt. bvb afl 4 gewist maar 1,2,3,5 en 6 niet? En dit is geen digicorder fout
want er staan er hier 2 en beide hebben dezelfde ziekte.
Vrije ruimte op beide is meer dan 50% dus ook daar geen oorzaak of reden. Dit is echt wel
sterk vervelend want als je een gemiste aflevering wilt bekijken is deze ofwel niet bekijkbaar
via playmore ofwel enkel tegen betaling (?).
Voor wat betalen wij dan voor een digicorder als deze zomaar lukraak wist?
Als Pro IT-er denk ik : ofwel serieuze software bug ofwel ongepaste commerciëele zet ?
@Ex-Netweter schreef:Het is dus "by design" volgens Telenet. Gemakkelijk als je in uw ivoren toren zit...
De ‘telkens laatste aflevering’ optie hebben we vervangen door een ‘bewaar afleveringen’ optie. Vanaf nu kan je kiezen hoeveel opnames je wil bewaren bij het opnemen van een serie. Je hebt de keuze tussen alle opnames (standaard), de laatste 5 opnames of enkel de laatste opname. Serieopnames die gepland waren met de ‘telkens laatste aflevering’ optie hebben we automatisch omgezet naar ‘nieuwe afleveringen’ met de ‘bewaar afleveringen’ optie op ‘laatste opname’
Als je dus zo'n serie aanzet, wist hij in de achtergrond alle andere afleveringen. Wees gewaarschuwd, je kan dit niet afzetten.
Sorry, Telenet, maar dat is geen oplossing. Wat moet ik doen met de series die op die mannier door jullie fout gewist zijn? Gaat Telenet mij daarvoor een code geven zodat ik die alsnog gratis kan bekijken via de TV-theek, of moet ik ze illegaal downloaden?