24804
netweters
|
152813
antwoorden
|
20742
vragen
|
Ik ben nu al een goede tijd geabonneerd op playmore, maar ook op Netflix. Reden is dat live tv mij echt niet meer boeit om maar te zwijgen van die **bleep**reclames waar geen einde aan komt. Al moet je op beide geluk hebben dat er plots iets in het aanbod is dat je leuk vind ( al is het niveau van Netflix wel veel hoger) of zou interesseren is er tussen deze twee een groot verschil van hoe ze series aanbieden. Ik kijk graag naar series maar zoals films bouwen series altijd toe naar een finale. Ik ga dus nooit of te nooit naar een serie kijken vanaf seizoen 3 whats the point ????
Graag vanaf het begin, iets wat ik terugvind in het aanbod van Netflix waar meestal de bestaande seizoenen van een serie aanwezig zijn (om maar te zwijgen over de Netflix originals die echt goed zijn), maar playmore veegt daar zijn voeten aan precies.
Enkele voorbeelden van in het aanbod op zo 14/02/2016 van series die ik graag zou bekijken maar waarvan het begin niet aanwezig is:
Mad men - enkel seizoen 7
Man (h)atten - enkel seizoen 2
Agents of shield - enkel seizoen 3
Sillicon valley - enkel seizoen 2
Er zullen er nog wel zo zijn....
Ook het aanbod in films is maar plattekes, ik begrijp dat het volledige publiek bereikt moet worden maar soms stel ik mij wel vragen over de kwaliteit van de films ( moeten wij echt in dezelfde week 2 The prince & me toegevoegd krijgen ? Ook al die slechte B-films en series ??? Zelf mijn petekind van 13 vind het aanbod op niets trekken. Ik kijk wel regelmatig eens naar het nieuwe aanbod maar moet zeggen dat ik mijn play more maar zelden gebruik en mij ernstig vragen begin te stellen of ik er in de toekomst nog langer gebruik van ga maken.
Dus liever volledige serie dan stukken van een serie om toch maar een aanbod te hebben !!!!!!
Ik heb playmore opgezegd voor de einddatum op 11/02/2016 en nu rekent u mij weer een maand aan, gelieve dat van mijn rekening te schrappen of ik ga bij een andere provider, niets dan last met telenet !!!!
U heeft groot gelijk, niets dan last met telenet
Voor je begint te roepen gelieve eens te kijken naar de datum van je factuur en dan naar de maand die ze aanrekenen voor je Play more. Dat zal normaal de komende maand zijn. Jou opzeg kan de factuur gekruist hebben (factuur kan net gemaakt zijn toen je opzegde). Dat wordt dan de volgende maand gecorrigeerd.
En bel desnoods eens naar de klantendienst die kunnen je het perfect uitleggen.
Direct beginnen dreigen en roepen zegt meer over jezelf dan over Telenet.
En wat het aanbod van Netflix betreft? Ik hoor daar evenveel over klagen als over stoefen. Wat zijn we toch verwend!!!
Bedankt voor uw reactie, dat doe je zomaar niet , iemand verwijten van " dat zegt meer over jezelf" sorry hoor