Beantwoorden
thibmaek
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! It's your fifth party!

Overzetten opnames oude Digibox naar nieuwe

Thuis staat hier nog een oude Digibox (pre DC-AD2100) die geen YeloTV interface ondersteunt maar enkel het verschrikkelijk trage Digimenu.

 

Ik weet dat ik die gratis kan omruilen tegen een nieuwere DC-AD2200 maar mijn ouders zijn weigerachtig omdat dan al hun opnames weg zouden zijn.

 

Ik weet dat gebruikers de opnames niet van de HDD kunnen halen, maar is er in de Telenet centra geen mogelijkheid dat de techniekers de opnames van de ene op de andere kunnen overzetten?

Ik ben de interface en de traagheid ervan zo beu dat ik de helft al niet meer opneem.

 

Alvast bedankt

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Overzetten opnames oude Digibox naar nieuwe

Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, opnames overzetten van de ene digicorder naar de andere digicorder dat doen ze niet bij Telenet, bij geen enkele provider trouwens.

Waarom dat zo is dat is voor mij ook een raadsel, als ze willen kunnen ze dat doen, dat is gewoon pure onwil.

Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Overzetten opnames oude Digibox naar nieuwe

Dit zal spijtig genoeg niet lukken. Wat je wel kan doen is de opnames die je ouders wensen te behouden  op een dvd branden. 

Dit doe je met een scartkabel 

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
thibmaek
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! It's your fifth party!

Overzetten opnames oude Digibox naar nieuwe

DVD's, daar kijken wij hier niet meer mee Smiley Erg vrolijk Smiley Erg vrolijk

 

De heflt ervan zijn films die op Netflix staan dus dat is niet zo'n probleem maar het zijn die vlaamstalige opnames 😕 Zal eens kijken voor een oplossing.

0 Likes
Beantwoorden
PatrickJoos
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

Overzetten opnames oude Digibox naar nieuwe

Hoe verloopt dat dan via de scart-kabel?