Beantwoorden
Ex-Netweter

Pebbletv

Mijn kindjes vinden het jammer dat ze niet meer naar Pebbletv kunnen kijken. Wij hebben play more met veel zenders,maar deze zender die ontbreekt nog in dit pakket vind ik,en zou er van mij bijgevoegd mogen worden.
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
steven_vc
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Pebbletv

Voor de zekerheid kan je misschien beter contact opnemen met de klantendienst. Dit is een community forum voor en door telenet klanten en wordt niet automatisch opgevolgd door de klantendienst van Telenet zelf.

Het kan zijn dat Pebble TV misschien afwisselend wordt uitgezonden op de zender van plattelands tv. De zender was kanaal 609, plattelands tv is op zender 22. Hier wordt/werd pebble tv uitgezonden 's morgens van 6u30 tot 8u30

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Pebbletv

Dag MarkVH,

Die zender zat vroeger inderdaad in het Plus Pakket. Het is echter zo dat veel  van de programma's die te zien zijn/waren op PebbleTV eveneens beschikbaar zijn in de voor Play (More) op aanvraag catalogus dus je kan daar eens kijken of je je programma er niet in terugvindt.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
natte
Experienced Weetjesweter
Goed bezig! It's your ninth party! On a roll... Twee handen vol!

Pebbletv

Zie mijn andere topics vul Telenet aan pebblestv is ook zienbaar in kidspakket heb dat ook combineren en Telenet aanvullen zeg dit al vanaf 2004
0 Likes
Beantwoorden