Beantwoorden
Ex-Netweter
 
Berichten: 23474

Probleem smartcard

Hallo,

 

Ik heb een probleem met de 2 digicorder op de slaapkamer.

Als ik deze opstart komt er "deze smartcard wordt momenteel geactiveerd binnen 60 minuten. Indien langer dan 60 minuten,contacteer..."

Wat moet ik doen? Dit is ondertussen al 3 uur...

Smartcardnummer is 12 0070 1593 96

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Probleem smartcard

Dag groosen,

 

Je kan eens bellen naar 015 66 66 66 (klantendienst) met je vraag, zoals aangeven staat in de melding.

 

Met vriendelijke groet,

 

Niels


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Probleem smartcard

Als dit nog een oude Digicorder is, dan kan de volgende informatie misschien nuttig zijn voor jou:

http://klantenservice.telenet.be/content/ik-heb-nog-een-sd-digibox-of-sd-digicoder-wat-na-de-stopzet...

0 Likes
Beantwoorden