25.000
netweters
|
153.787
antwoorden
|
20.857
vragen
|
Hallo,
Ik volg reeds jaren de reeks Home and away die nu op Vitaya wordt uitgezonden.
Heel raar maar ik heb die reeks geprogrammeerd enr al van in het begin loopt het fout want ik zie dat het opgenomen wordt maar als ik dan wil bekijken staat er niets op de schijf....????
Ik heb reeds contact met de klantendienst opgenomen - heb ook een nieuwe digicorder èn ze hebben ons op een nieuwe productielijn gezet maar nog steeds wordt mijn reeks niet opgenomen.
Op mijn vraag of ik de enige was met dit probleem kreeg ik eerst ja te horen maar later bleek er toch nog 1 iemand te zijn die hetzelfde probleem heeft.
Zijn hier meer mensen die hier last van hebben of gehad hebben en zo ja wat was de oplossing want ze gaan het nu wel verder onderzoeken wat ze kunnen doen maar ik ben een beetje bank dat het me weer geld gaat kosten om deze reeks dan achteraf op te vragen.
Nog erven vermelden dat dit het enige is waar een probleem mee is andere dingen worden wel opgenomen OOK op vitaya dus ik zit met een raadsel.
Ik hoop dat hier iemand zit die dit probleem ook heeft of gehad heeft en hoor graag hoe het dan opgelost werd 😉
Groetjes van een teleurgesteld iemand 😉
sinds wanneer is home and away op vitaya ?
toen vtm stopte met home and away had ik gemaild en was het antwoord dat er een tijd geen uitzendingen meer komen omdat ze bijna gelijk liepen me australië.
wanneer er opnieuw uitgezonden zou worden was niet bekend.
hoeveel afleveringen heb ik nu gemist ?
Als dat waar is dat Home and away nu op Vitaya wordt uitgezonden dan is dat een degradatie van HD naar SD aangezien Vitaya nog altijd in SD uitzendt, blijkbaar houden ze bij de MEDIALAAN geen rekening mee.
Nog een geluk dat ik die reeks niet volg, ik volg wel Neighbours die gelukkig op één uitgezonden wordt en zodoende ik deze reeks nog in HD kan bekijken.
MEDIALAAN zou beter Vitaya in HD uitzenden zodat men Home and away in HD kan bekeken worden en anders moet MEDIALAAN die reeks terug op VTM of 2BE uitzenden zodat die reeks in HD kan bekeken worden.
Misschien heeft Vitaya die reeks als 18+ gemarkeerd (grof taalgebruik) ?
Ga eens kijken bij de 18+ opnames (verander alle leeftijden eens naar 18+), deze staan apart van de lijst van opgenomen programma's die je normaal te zien krijgt.
Vanaf 1 September zijn ze terug begonnen met de nieuwe afleveringen van het nieuwe seizoen 😉
Sorry ff vergeten te antwoorden Area57 maar nee ook dat is het niet - bij 18+ staan geen opnames - trouwens ik merk het ook aan het percentage inhoud op de schijf dat er niets bijkomt... maar bedankt voor het mee denken
Beste Chivas,
Ik ondervind hier hetzelfde probleem met Thuis.
Sedert juni zijn veel afleveringen niet opgenomen.
Heel vervelend want dan moet ik telkens de aflevering opvragen en betalen.
Ik had Thuis geprogrammeerd als 'serie opnemen'. Bij de geplande opnames staan ze vermeld.
Als ik dan de opname wil bekijken zijn ze niet opgenomen, heel vreemd.
Ik vermoed dat de problemen begonnen zijn met de laatste software-update.
Vandaag probeer ik Thuis op te nemen als 'Deze aflevering', dus niet als serie.
Dat is het beste wat je kan doen, aflevering per aflevering opnemen, ik doe dat ook zo, ik doe nooit serie opnames.
Hoi Chivas,
Heb een soortgelijk probleem, maar dan met de serie That 70's Show op 2BE.
Zie ook tijdens de aflevering dat ze word opgenomen en de dag nadien zijn ze nergens te vinden!
Heel eigenaardig. Volgens mij worden ze gewoon gewist, alhoewel ik bij instellingen het wissen op UIT heb gezet. Ook is de schijf maar tot 60´% vol, dus dat kan ook géén reden zijn tot wissen.
Zoals reeds iemand anders opperde, is de enige mogelijkheid blijkbaar om iedere dag de opname opnieuw in te stellen. Wel vervelend als de mogelijkheid bestaat om een hele serie in te stellen.
Zoals ik het nu bekijk in dit voor mij nieuwe forum, zijn er wel degelijk meer mensen met dit probleem en is de enige oplossing een nieuwe update om dit probleem te verhelpen.
Ik had ook het gevoel dat dit misschien wel een poging is van Telenet om meer mensen naar de betalende PLAY te lokken. hoop dat het niet waar is hihi.
Controleer aub eens of je internetconnectie voor de digicorder wel in orde is. De TV gids gaat immers slechts 2 dagen vooruit als je geen internetconnectiviteit hebt. Dit kan je controleren via instellingen, Digicorder