24.997
netweters
|
153.772
antwoorden
|
20.855
vragen
|
Vandaag een automatische update van de software gehad.
Sindsdien werkt de 'home' knop niet meer. Ik kan dus niets meer opnemen of kijken naar programma's die ik heb opgenomen.
Ook de teletekst knop werkt niet meer.
Foutje in de upgrade software?
Heb jij er ook last van?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Iemand een idee???
Want ik kan niets meer (opgenomen) bekijken of programmeren...
En het laatste wat ik wil is mijn digicorder gaan ruilen voor een ander (en alle opnamen kwijt)
Neem eens contact op met Telenet zou ik zeggen.
@Ex-Netweter schreef:Vandaag een automatische update van de software gehad.
Sindsdien werkt de 'home' knop niet meer. Ik kan dus niets meer opnemen of kijken naar programma's die ik heb opgenomen.
Ook de teletekst knop werkt niet meer.
Foutje in de upgrade software?
Heb jij er ook last van?
Even een vraag? Is je digicorder aangsloten met scart of HDMI of beiden? Indien scart en geen HDMI even proberen door op de corder tegelijk op de back toets en de toets met het pijltje naar rechts drukken. (een halve seconde, desnoods een 2e keer proberen)
Indien met beide kabels aangesloten de scart verwijderen en enkel HDMI gebruiken en dan uiteraard als bron HDMI 1 of 2 of 3 gebruiken op je TV.
Indien enkel aangesloten met HDMI dan vrees ik dat het omruilen wordt.
Het is opgelost !
Aansluiting enkel met HDMI.
Maar zoals ik dacht is het fout gegaan met de software update vorige week. Waarschijnlijk is de update op een of andere manier niet correct verlopen. Mijn hoop was om opnieuw de update te kunnen installeren omdat de digicorder voorheen geen probleme gaf.
Gisteren (voor je reactie) heb ik het na lang zoeken gevonden en door de Back toets en pijltje naar LINKS in te drukken. Eerst postcode ingeven en dan zenders terug laten samenstellen.
En na een 5-tal minuten gebeurde het: het TV-beeld switchte over naar software update...
Het heeft dan nog een halfuurtje geduurd eer dat alles OK was (digicorder heeft zichzelf paar keer terug opgestart) en daarna HOERA alles terug OK.