24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
In feite heeft het allemaal niet te maken met waar de goede of beste zenders zitten,want ik heb tegelijkertijd,proximus en telenet gehad en daar zitten ook prachtige natuurzenders tussen;Maar het is zoals je zegt het zal weer met kijkcijfers te maken hebben,en je moet niet denken dat zo een zender veel meer kijkers heeft dan 2m maghreb tv.Ook is waar dat ze die zender niet moeten afsluiten voor die datum.Dat is bij mijn weten nog 2 weken.
Weet niet betrefende motor tv,maar heeft veel te maken met het vernieuwen van contracten zenders.
Telenet en andere willen zoveel mogelijk aanbieden,maar het moet financieel interessant zijn voor hun.
Dat een zender teveel vraagt of niet meer wenst mee te werken,spijtig maar dan is het zo.
Dat telenet pakketten verwijderd en in een duurdere plaatst is een andere niet zo mooie zaak.
veel heeft ook te maken met ruimte hebben op de kabel om zenders aan te bieden,
enkele verwijderen om enkele nieuwe bij te zetten,
zo komt er eind deze maand een einde aan pebble tv ook en komt er een nieuwe vlaamse zender erbij (Evenaar).
en kunnen er nog wijzigingen komen.
Zoals je zegt het heeft te maken met plaats, geld enz. Zie maar hoe Proximus een paar jaar geleden Duitsland uit zijn aanbod verwijderde. Er was daar ook veel protest en Telenet heeft toen geprofiteerd. Telenet heeft wel de mogelijkheid en de ruimte om zijn aanbod uit te breiden ( van 700 tot 1000 Mhz). Maar veel hangt af van de financiële middelen. Weet er trouwens iemand hoe Telenet zijn kabel gebruikt.
Ik vermoed tot 65 Mhz voor retoursignaal. Dan tot 130 Mhz voor zijn telefonie en internet en dan tot 600 Mhz voor zijn TV kanalen, met nog ruimte tot 1000 MHz voor proffesionele toepassiongen qua internet en VOIP?
En 10 maanden later heeft Proximus ARD en ZDF terug in hun aanbod opgenomen.
momenteel is dat tot 600 mhz voor telefoon,tv (digitaal,analoog),internet,radio,
dus boven de 600 mhz word er nog niks gebruikt,
toch niet in plaatsen waar het geen ex indi was.