24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Wanneer je naar de home pagina gaat op de digibox vind je onderaan de funties, mijn TV, zoeken, opnames, TV gids, TV theek enz
Sind vorige week is de functie opnames verdwenen op deze balk, met als gevolg dat ik boven geen enkel opgenomen programma meer kan bekijken.
Op de digicorder beneden is alles o.k
Heb al de modem gereset, digicorder en box en tijdje zonder stroom gezet en heropgestart, alle kabels uitgetrokken en opnieuw ingeplugd en niks blijkt te helpen
Zijn er nog die dit probleem hebben of gehad hebben en hoe hebben jullie dat eventueel opgelost
Verbinding via Powerlines? Nazien of deze nog klappen tegen elkaar.
Digibox van het oude type (met kaartje)? Nieuwere versie aanschaffen.
Meest eenvoudige test om te zien of er connectie is met de modem: het nieuws of weerbericht van gisteren opvragen.
Hoe is je digibox aangesloten? Met scart? Dan eventueel eens de back toets en het pijltje naar rechts tegelijk indrukken op je digibox;
Deze is inderdaad verbonden via powerline en ik geloof wel dat deze nog in verbinding staan met elkaar wat de digibox boven is interactief.
Geen ouwe digibox, nieuw aangekocht amper een jaar geleden en zonder kaartje
Digibox is aangesloten via HDMI
Nooit iets veranderd aan de instellingen of configuratie, van het ene op het andere moment was het probleem er.
Alle kabels uitgetrokken en opnieuw ingeplugd zonder succes
Hoi Petito
Thanks voor de URL verwijzingen, heb deze alle 3 nagelezen en kan alleen maar concluderen dat alles ingesteld is zoals het moet zowel op me digicorder als me digibox.
Zal nog wa verder zoeken en dan misschien beter efkes Telenet contacteren, denk dat het probleem eerder daar zal te zoeken zijn na één of andere update
Greetz,
Franky