Beantwoorden
Franky1
Freshman Beetjesweter
All I want for X-mas is YOU It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

opnames bekijken via extra digibox

Wanneer je naar de home pagina gaat op de digibox vind je onderaan de funties, mijn TV, zoeken, opnames, TV gids, TV theek enz

Sind vorige week is de functie opnames verdwenen op deze balk, met als gevolg dat ik boven geen enkel opgenomen programma meer kan bekijken.

Op de digicorder beneden is alles o.k

Heb al de modem gereset, digicorder en box en tijdje zonder stroom gezet en heropgestart, alle kabels uitgetrokken en opnieuw ingeplugd en niks blijkt te helpen

Zijn er nog die dit probleem hebben of gehad hebben en hoe hebben jullie dat eventueel opgelost

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Kontroleer eens of de LAN verbinding van uw digicorder en digibox nog werken.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Verbinding via Powerlines? Nazien of deze nog klappen tegen elkaar.

Digibox van het oude type (met kaartje)? Nieuwere versie aanschaffen.

Meest eenvoudige test om te zien of er connectie is met de modem: het nieuws of weerbericht van gisteren opvragen.

Hoe is je digibox aangesloten? Met scart? Dan eventueel eens de back toets en het pijltje naar rechts tegelijk indrukken op je digibox;

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Franky1
Freshman Beetjesweter
All I want for X-mas is YOU It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Deze is inderdaad verbonden via powerline en ik geloof wel dat deze nog in verbinding staan met elkaar wat de digibox boven is interactief.

Geen ouwe digibox, nieuw aangekocht amper een jaar geleden en zonder kaartje

Digibox is aangesloten via HDMI

0 Likes
Beantwoorden
Franky1
Freshman Beetjesweter

Nooit iets veranderd aan de instellingen of configuratie, van het ene op het andere moment was het probleem er.

Alle kabels uitgetrokken en opnieuw ingeplugd zonder succes

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019
0 Likes
Beantwoorden
Franky1
Freshman Beetjesweter

Hoi Petito

Thanks voor de URL verwijzingen, heb deze alle 3 nagelezen en kan alleen maar concluderen dat alles ingesteld is zoals het moet zowel op me digicorder als me digibox.

Zal nog wa verder zoeken en dan misschien beter efkes Telenet contacteren, denk dat het probleem eerder daar zal te zoeken zijn na één of andere update

Greetz,

Franky

0 Likes
Beantwoorden