Beste
Onlangs heb ik een afspraak geannuleerd omwille van een technisch probleem dat zichzelf (tijdelijk) had opgelost. Er waren een aantal zenders niet beschikbaar met de foutmelding: 'geen signaal'. Het gaat hier over de Play Sports 4,5,6,7,8, Golf en Extreme Sports + History Channel en Disney Channel.
Ik had een interventie gevraagd van een technieker maar de dag voor de afspraak bleek het probleem zichzelf te hebben hersteld. Dan heb ik zelf de afspraak telefonisch geannuleerd. Af en toe, als ik de router en digicorder herstart, lost het probleem zichzelf ook op, al is dit amper in 1 op de 2 gevallen, spijtig genoeg. Ondertussen is het probleem echter terug ...
De vriendelijke medewerker van de helpdesk zei dat indien het probleem niet aan Telenet ligt en een onnodige interventie zou plaatsvinden, de kosten volledig voor mijn rekening komen. Aangezien de opstelling volledig door een Telenet installateur is gedaan, ben ik hier vrij zeker van mijn stuk. Maar als ik opnieuw een interventie vraag voor een probleem waar ik niet zeker van ben dat het zich nog steeds voordoet op het moment dat de technieker langskomt... komen er dan toch verplaatsingskosten op mijn rekening?
De meeste van die zenders die niet beschikbaar zijn zitten in een 'optie', niet in het basispakket. Niet dat die zenders mijn voorkeur genieten, maar ik betaal er dan toch voor...
PS: de interne bekabeling heb ik op aanraden van de helpdesk reeds meermaals gecontroleerd. Er is niets fout mee.
Alvast bedankt
Kevin
Internet en TV: Fiber 200 - Play More + Sports